Introduza a súa procura
accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Uso de Cl@ve PIN

Unha vez rexistrados , temos que obter unha Cl@ve PIN para acceder aos trámites.

Para mellorar a seguridade, o sistema Cl@ve PIN modificou o seu comportamento e o PIN que se recibe só se pode utilizar unha vez.

Estes son os pasos que hai que seguir: 

  • Obtención de Cl@ve PIN: Aplicación Móvil

    Acordeón de Obtención de Cl@ve PIN: Aplicación Móvil

    1. 1

      Completa os datos solicitados

      formulario de activación.

       

    2. 2

      Completa os datos solicitados

      formulario de activación.

       

    3. 3

      Completa os datos solicitados

      formulario de activación.

       

    4. 4

      Completa os datos solicitados

      formulario de activación.

       

    5. 5

      Completa os datos solicitados

      formulario de activación.

       

    6. 6

      Recibe un código

      código

       

    7. 7

      A continuación, deberás introducir el código PIN que habrás recibido en la app.

    8. 8

      A continuación, escribe el PIN y pulsa "Acceder" para identificarte.

  • Obtención de Cl@ve PIN: mediante SMS

    Acordeón de Obtención de Cl@ve PIN: mediante SMS

    Indique el DNI o NIE.

    1. 1

      Selecciona Clave PIN en la pasarela de identificación a la que te habrá redirigido servicio administrativo que quieres consultar.

    2. 2

      Indica tu DNI o NIE y la Fecha de Validez de su DNI (o Fecha de Expedición si es un DNI Permanente).

    3. 3

      Pulsa “Obtener PIN” o marca la casilla "Deseo personalizar la generación del PIN" para escoger el código de 4 caracteres que compone tu Cl@ve junto al PIN. En este caso, se habilitará el campo "Código personalizado" para que modifiques ese código.

    4. 4

      Solicita el envío de SMS al móvil: deberás esperar a que aparezca el mensaje de aviso correspondiente siempre y cuando no tengas instalada la aplicación móvil.

    5. 5

      A continuación, deberás Validar tu Cl@ve PIN introduciendo el código PIN que habrás recibido a través de SMS en el móvil. Deberás utilizar el PIN que has recibido para completar el acceso al sistema antes de 10 minutos. Pasado ese tiempo, si no has llegado a acceder a Cl@ve, deberás solicitar un nuevo PIN.

    6. 6

      Una vez introducida tu Clave PIN, tendrás acceso al Servicio Administrativo.

Deberás utilizar o PIN que recibiches para completar o acceso ao sistema antes de 10 minutos. Pasado ese tempo, se non das accedido a Cl@ve, deberás solicitar un novo PIN.

Unha vez identificado mediante PIN, podes acceder aos servizos que permitan Cl@ve ata que te desconectes da Sede Electrónica ou peches o navegador.