Introduza a súa procura
accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Preguntas frecuentes (FAQ)

  • Como utilizar Cl@ve Permanente?

    Acordeón de Como utilizar Cl@ve Permanente?

    Para utilizar Cl@ve Permanente, tes que seguir estes pasos:

    • Realizar o trámite de rexistro en Cl@ve, e así obter un Código de Activación.
    • Acceder ao servizo de activación de usuario que se atopa no portal A túa Seguridade Social ou na sede electrónica da seguridade, na sección Xestión de contrasinal, e completar os seguintes datos do usuario: DNI/NIE, Email, Código de Activación).
    • Recibirás no móbil que facilitaches ao rexistrarte un código numérico de verificación (One Time Password, OTP) que deberás introducir para seguir co proceso de activación de usuario.
    • Se completaches todos os datos correctamente, solicitaráseche que escribas o contrasinal desexado, sempre e cando cumpra a política de contrasinal definida nas observacións da páxina.
    • Unha vez realizados todos estes pasos, xa poderás empezar a utilizar os servizos accesibles a través da autenticación de Cl@ve Permanente.
  • Que necesito para activar o meu usuario de Cl@ve Permanente?

    Acordeón de Que necesito para activar o meu usuario de Cl@ve Permanente?

    Para poder activar o teu usuario Cl@ve Permanente, solicitaráseche o número de DNI/NIE, o código de activación que che entregaron no acto de rexistro e o correo electrónico que facilitaches no antedito rexistro. Ademais, deberás ter a man o teléfono móbil que facilitaches no rexistro, ao que se enviará un SMS cun código numérico de verificación (OTP) que deberás introducir para poder, a seguir, indicar o contrasinal que prefiras e finalizar coa activación do teu usuario Cl@ve Permanente.

  • Como elixo o meu contrasinal? Requisitos para rexistrar o meu contrasinal

    Acordeón de Como elixo o meu contrasinal? Requisitos para rexistrar o meu contrasinal

    O contrasinal ten que cumprir unha serie de requisitos. Estes requisitos son:

    • Lonxitude mínima de 8 caracteres.
    • Conterá, como mínimo, un carácter de polo menos tres dos seguintes grupos: letras minúsculas, letras maiúsculas, díxitos e caracteres especiais (¡!$?%&#@/\()=¿?*[];,:._<>+-).
    • Se o contrasinal ten unha lonxitude igual ou superior a 16 caracteres, non haberá restricións no tipo de caracteres que se poden empregar.
    • Non conterá o nome, os apelidos nin o DNI/NIE.
  • Como utilizo o meu usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente?

    Acordeón de Como utilizo o meu usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente?

    Para poder utilizar o usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente, antes tes que acceder a un servizo de administración electrónica que permita a autenticación mediante Cl@ve Permanente. Desde este servizo serás enviado a unha pantalla de Cl@ve na que poderás seleccionar a opción Cl@ve Permanente. Desde esta, chegarás a outra pantalla que che solicitará o teu usuario e contrasinal. De ser correcta a autenticación, daráseche acceso ao servizo.

  • Cando teño que esperar un SMS?

    Acordeón de Cando teño que esperar un SMS?

    Os servizos de activación de usuario e xestión de contrasinal poden utilizar o envío mediante SMS dun código numérico de verificación (One Time Password, OTP) 

    Os servizos de activación de usuario e esquecemento de contrasinal solicitaranche o código de verificación como validación da autenticación do usuario. 

    Os servizos de cambio de contrasinal e baixa de usuario solicitaranche o antedito código como confirmación da operación, é dicir, para terminar o servizo.

  • Que teño que facer se non recibo o SMS?

    Acordeón de Que teño que facer se non recibo o SMS?

    Por favor, comproba as seguintes situacións:

    • Se estás utilizando unha tarxeta multiSIM, os envíos de SMS realízanse ao número principal, non aos secundarios. Comproba que estás rexistrado no teu terminal móbil co número correcto.
    • Comproba que o teu operador non teña restrinxido o envío e/ou a recepción de SMS de números especiais.
    • O problema pode ser a configuración do teu terminal móbil. Por favor, proba a inserir a túa tarxeta SIM noutro terminal. (no 90% dos casos, ao probar noutro teléfono recíbense todos os SMS pendentes de entregar).
  • Esquecín o meu e/ou contrasinal, como os podo recuperar?

    Acordeón de Esquecín o meu e/ou contrasinal, como os podo recuperar?

    O código de usuario non se pode esquecer, sempre será o teu DNI/NIE.

    Se esqueciches o contrasinal, poderás establecer un novo sempre que conserves o código de activación. Para isto, deberás acceder ao servizo de esquecemento de contrasinal(Abre en nueva ventana)  e seguir os pasos alí indicados.

  • Quero cambiar o meu usuario e/ou contrasinal, como podo facelo?

    Acordeón de Quero cambiar o meu usuario e/ou contrasinal, como podo facelo?

    Non podes cambiar o código de usuario, xa que sempre será o teu DNI/NIE.

    Para cambiar o teu contrasinal, tes que te autenticar no servizo de cambio de contrasinal e seguir os pasos descritos no antedito servizo.

  • Para activar o meu usuario, ademais de solicitarme o código de activación, teño que contestar a unha pregunta de seguridade. Por que?

    Acordeón de Para activar o meu usuario, ademais de solicitarme o código de activación, teño que contestar a unha pregunta de seguridade. Por que?

    A pregunta de seguridade utilízase para evitar ataques maliciosos mediante bots e así evitar que se rexistre a usuarios reais mediante ataques de forza bruta por outras persoas.

  • Xa me rexistrei e teño un código de activación, pero ao intentar activar o meu usuario xérase un erro de tipo “Usuario non rexistrado”

    Acordeón de Xa me rexistrei e teño un código de activación, pero ao intentar activar o meu usuario xérase un erro de tipo “Usuario non rexistrado”

    É posible que, por mor de problemas de comunicación, os datos facilitados no rexistro non estean inda dispoñibles para a activación do seu usuario. Por favor, intente acceder ao servizo de Activación de usuario pasadas 24 horas. Se volve ter problemas, póñase en contacto connosco a través dos seguintes medios:

  • Xa teño un usuario/contrasinal facilitado polo portal A túa Seguridade Social ou pola Sede da Seguridade Social. Podo acceder con este usuario/contrasinal a servizos electrónicos doutras administracións?

    Acordeón de Xa teño un usuario/contrasinal facilitado polo portal A túa Seguridade Social ou pola Sede da Seguridade Social. Podo acceder con este usuario/contrasinal a servizos electrónicos doutras administracións?

    O importante é saber como realizaches o rexistro, se foi nunha oficina da Seguridade Social ou noutra oficina de rexistro de Cl@ve, xa que só os usuarios rexistrados en oficinas de Cl@ve poderán realizar estas operacións. 

    Ainda así, a todos os usuarios rexistrados na Seguridade Social que non estean en Cl@ve se lles ofrecerá a migración a Cl@ve cando se autentiquen en calquera servizo da Seguridade Social, ou ao acceder ao portal A túa Seguridade Social.

  • Estou a acceder con usuario/contrasinal a un servizo da Seguridade Social (por exemplo, o portal A túa Seguridade Social), e ofréceseme incorporarme a Cl@ve. Que significa isto?

    Acordeón de Estou a acceder con usuario/contrasinal a un servizo da Seguridade Social (por exemplo, o portal A túa Seguridade Social), e ofréceseme incorporarme a Cl@ve. Que significa isto?

    Isto significa que te rexistraches na Seguridade Social antes da entrada de Cl@ve, polo que non deches o teu consentimento para utilizar en Cl@ve os datos que rexistraches na Seguridade Social. Para poder empregar todos os servizos dispoñibles en Cl@ve, tes que te incorporar a esta plataforma mediante o proceso de migración indicado.

  • Ata agora, accedía ao portal A túa Seguridade Social ou a determinado servizo da Sede da Seguridade Social cun usuario/contrasinal facilitado pola administración da Seguridade Social. Agora, aparece o logotipo de Cl@ve. Que significa isto?

    Acordeón de Ata agora, accedía ao portal A túa Seguridade Social ou a determinado servizo da Sede da Seguridade Social cun usuario/contrasinal facilitado pola administración da Seguridade Social. Agora, aparece o logotipo de Cl@ve. Que significa isto?

    O logotipo de Cl@ve aparece para indicar que o portal A túa Seguridade Social é accesible para os usuarios de Cl@ve, ademais de para os usuarios da Seguridade Social.

  • Non consigo resolver o meu problema e preciso axuda adicional

    Acordeón de Non consigo resolver o meu problema e preciso axuda adicional

    Se precisas axuda adicional para utilizar o sistema Cl@ve, pódela obter a través dos seguintes medios: