Preguntas frecuentes (FAQ)
-
Como utilizar Cl@ve Permanente?
Acordeón de Como utilizar Cl@ve Permanente?
Para utilizar Cl@ve Permanente, tes que seguir estes pasos:
- Realizar o trámite de rexistro en Cl@ve, e así obter un Código de Activación.
- Acceder ao servizo de activación de usuario que se atopa no portal A túa Seguridade Social ou na sede electrónica da seguridade, na sección Xestión de contrasinal, e completar os seguintes datos do usuario: DNI/NIE, Email, Código de Activación).
- Recibirás no móbil que facilitaches ao rexistrarte un código numérico de verificación (One Time Password, OTP) que deberás introducir para seguir co proceso de activación de usuario.
- Se completaches todos os datos correctamente, solicitaráseche que escribas o contrasinal desexado, sempre e cando cumpra a política de contrasinal definida nas observacións da páxina.
- Unha vez realizados todos estes pasos, xa poderás empezar a utilizar os servizos accesibles a través da autenticación de Cl@ve Permanente.
-
Que necesito para activar o meu usuario de Cl@ve Permanente?
Acordeón de Que necesito para activar o meu usuario de Cl@ve Permanente?
Para poder activar o teu usuario Cl@ve Permanente, solicitaráseche o número de DNI/NIE, o código de activación que che entregaron no acto de rexistro e o correo electrónico que facilitaches no antedito rexistro. Ademais, deberás ter a man o teléfono móbil que facilitaches no rexistro, ao que se enviará un SMS cun código numérico de verificación (OTP) que deberás introducir para poder, a seguir, indicar o contrasinal que prefiras e finalizar coa activación do teu usuario Cl@ve Permanente.
-
Como elixo o meu contrasinal? Requisitos para rexistrar o meu contrasinal
Acordeón de Como elixo o meu contrasinal? Requisitos para rexistrar o meu contrasinal
O contrasinal ten que cumprir unha serie de requisitos. Estes requisitos son:
- Lonxitude mínima de 8 caracteres.
- Conterá, como mínimo, un carácter de polo menos tres dos seguintes grupos: letras minúsculas, letras maiúsculas, díxitos e caracteres especiais (¡!$?%&#@/\()=¿?*[];,:._<>+-).
- Se o contrasinal ten unha lonxitude igual ou superior a 16 caracteres, non haberá restricións no tipo de caracteres que se poden empregar.
- Non conterá o nome, os apelidos nin o DNI/NIE.
-
Como utilizo o meu usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente?
Acordeón de Como utilizo o meu usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente?
Para poder utilizar o usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente, antes tes que acceder a un servizo de administración electrónica que permita a autenticación mediante Cl@ve Permanente. Desde este servizo serás enviado a unha pantalla de Cl@ve na que poderás seleccionar a opción Cl@ve Permanente. Desde esta, chegarás a outra pantalla que che solicitará o teu usuario e contrasinal. De ser correcta a autenticación, daráseche acceso ao servizo.
-
Cando teño que esperar un SMS?
Acordeón de Cando teño que esperar un SMS?
Os servizos de activación de usuario e xestión de contrasinal poden utilizar o envío mediante SMS dun código numérico de verificación (One Time Password, OTP)
Os servizos de activación de usuario e esquecemento de contrasinal solicitaranche o código de verificación como validación da autenticación do usuario.
Os servizos de cambio de contrasinal e baixa de usuario solicitaranche o antedito código como confirmación da operación, é dicir, para terminar o servizo.
-
Que teño que facer se non recibo o SMS?
Acordeón de Que teño que facer se non recibo o SMS?
Por favor, comproba as seguintes situacións:
- Se estás utilizando unha tarxeta multiSIM, os envíos de SMS realízanse ao número principal, non aos secundarios. Comproba que estás rexistrado no teu terminal móbil co número correcto.
- Comproba que o teu operador non teña restrinxido o envío e/ou a recepción de SMS de números especiais.
- O problema pode ser a configuración do teu terminal móbil. Por favor, proba a inserir a túa tarxeta SIM noutro terminal. (no 90% dos casos, ao probar noutro teléfono recíbense todos os SMS pendentes de entregar).
-
Esquecín o meu e/ou contrasinal, como os podo recuperar?
Acordeón de Esquecín o meu e/ou contrasinal, como os podo recuperar?
O código de usuario non se pode esquecer, sempre será o teu DNI/NIE.
Se esqueciches o contrasinal, poderás establecer un novo sempre que conserves o código de activación. Para isto, deberás acceder ao servizo de esquecemento de contrasinal e seguir os pasos alí indicados.
-
Quero cambiar o meu usuario e/ou contrasinal, como podo facelo?
Acordeón de Quero cambiar o meu usuario e/ou contrasinal, como podo facelo?
Non podes cambiar o código de usuario, xa que sempre será o teu DNI/NIE.
Para cambiar o teu contrasinal, tes que te autenticar no servizo de cambio de contrasinal e seguir os pasos descritos no antedito servizo.
-
Para activar o meu usuario, ademais de solicitarme o código de activación, teño que contestar a unha pregunta de seguridade. Por que?
Acordeón de Para activar o meu usuario, ademais de solicitarme o código de activación, teño que contestar a unha pregunta de seguridade. Por que?
A pregunta de seguridade utilízase para evitar ataques maliciosos mediante bots e así evitar que se rexistre a usuarios reais mediante ataques de forza bruta por outras persoas.
-
Xa me rexistrei e teño un código de activación, pero ao intentar activar o meu usuario xérase un erro de tipo “Usuario non rexistrado”
Acordeón de Xa me rexistrei e teño un código de activación, pero ao intentar activar o meu usuario xérase un erro de tipo “Usuario non rexistrado”
É posible que, por mor de problemas de comunicación, os datos facilitados no rexistro non estean inda dispoñibles para a activación do seu usuario. Por favor, intente acceder ao servizo de Activación de usuario pasadas 24 horas. Se volve ter problemas, póñase en contacto connosco a través dos seguintes medios:
- Por teléfono, chamando ao teléfono 060.
- Deixando unha mensaxe na nosa Caixa de correo de atención .
-
Xa teño un usuario/contrasinal facilitado polo portal A túa Seguridade Social ou pola Sede da Seguridade Social. Podo acceder con este usuario/contrasinal a servizos electrónicos doutras administracións?
Acordeón de Xa teño un usuario/contrasinal facilitado polo portal A túa Seguridade Social ou pola Sede da Seguridade Social. Podo acceder con este usuario/contrasinal a servizos electrónicos doutras administracións?
O importante é saber como realizaches o rexistro, se foi nunha oficina da Seguridade Social ou noutra oficina de rexistro de Cl@ve, xa que só os usuarios rexistrados en oficinas de Cl@ve poderán realizar estas operacións.
Ainda así, a todos os usuarios rexistrados na Seguridade Social que non estean en Cl@ve se lles ofrecerá a migración a Cl@ve cando se autentiquen en calquera servizo da Seguridade Social, ou ao acceder ao portal A túa Seguridade Social.
-
Estou a acceder con usuario/contrasinal a un servizo da Seguridade Social (por exemplo, o portal A túa Seguridade Social), e ofréceseme incorporarme a Cl@ve. Que significa isto?
Acordeón de Estou a acceder con usuario/contrasinal a un servizo da Seguridade Social (por exemplo, o portal A túa Seguridade Social), e ofréceseme incorporarme a Cl@ve. Que significa isto?
Isto significa que te rexistraches na Seguridade Social antes da entrada de Cl@ve, polo que non deches o teu consentimento para utilizar en Cl@ve os datos que rexistraches na Seguridade Social. Para poder empregar todos os servizos dispoñibles en Cl@ve, tes que te incorporar a esta plataforma mediante o proceso de migración indicado.
-
Ata agora, accedía ao portal A túa Seguridade Social ou a determinado servizo da Sede da Seguridade Social cun usuario/contrasinal facilitado pola administración da Seguridade Social. Agora, aparece o logotipo de Cl@ve. Que significa isto?
Acordeón de Ata agora, accedía ao portal A túa Seguridade Social ou a determinado servizo da Sede da Seguridade Social cun usuario/contrasinal facilitado pola administración da Seguridade Social. Agora, aparece o logotipo de Cl@ve. Que significa isto?
O logotipo de Cl@ve aparece para indicar que o portal A túa Seguridade Social é accesible para os usuarios de Cl@ve, ademais de para os usuarios da Seguridade Social.
-
Non consigo resolver o meu problema e preciso axuda adicional
Acordeón de Non consigo resolver o meu problema e preciso axuda adicional
Se precisas axuda adicional para utilizar o sistema Cl@ve, pódela obter a través dos seguintes medios:
- Por teléfono, chamando ao teléfono 060.
- Deixando unha mensaxe na nosa Caixa de correo de atención .