Uso de Cl@ve Móbil
Unha vez rexistrado no sistema Cl@ve, cando queiras realizar unha xestión da administración electrónica, Cl@ve Móbil permitirache autenticarte no proceso simplemente confirmando a petición que che chegará á APP Cl@ve.
O proceso é moi sinxelo:
- Unha vez accedas á xestión, redirixiráseche á plataforma Cl@ve.
- Selecciona Cl@ve Móbil para identificarche.
- Redirixiráseche ao provedor de identidade, onde se mostrará un código QR que poderás escanear desde a APP Cl@ve. Tamén poderás seleccionar a opción de introducir o teu DNI/NIE e data de validez do DNI (ou data de expedición se é un DNI permanente) ou número de soporte do NIE
- Abre a APP Cl@ve para escanear o código QR ou si introduciches o teu DNI/NIE, pulsa no aviso ou abre a APP para visualizar a petición de autenticación con Cl@ve Móbil.
- Por seguridade, debes comprobar que o Organismo e o código de verificación que se mostran na APP son os mesmos que aparecen onde estás a tentar acceder. Unha vez confirmada a petición de Cl@ve Móbil na APP co factor de autenticación (desbloqueo) que teñas configurado no teu dispositivo móbil (patrón, pegada, etc.), serás redirixido automaticamente ao trámite que desexes realizar.
Lembra que só podes ter activo un dispositivo para o teu DNI/NIE.
Consulta toda a información sobre a APP Cl@ve