A APP Cl@ve
A APP Cl@ve permite ao cidadán autenticarse no trámite que estea a realizar recibir o PIN de Cl@ve PIN que solicite para acceder a unha xestión. Todo iso nunha soa APP.
A APP Cl@ve aúna nun só sitio a posibilidade de identificarse electronicamente para autenticarse nun trámite, xa sexa a través de Cl@ve Móbil ou Cl@ve PIN nas relacións coas Administracións Públicas.
Para facer uso dos servizos da APP Cl@ve é necesario estar rexistrado no sistema Cl@ve.
Podes descargarche a aplicación en Google Play , Huawei AppGallery, para sistema operativo Android, e en Apple Store , para sistema operativo iOS.
Usuarios da APP Cl@ve PIN
Aos usuarios da APP Cl@ve PIN actualizaráselles á nova versión da APP Cl@ve e unha vez activada xa recibirán no seu dispositivo as peticións de autenticación con Cl@ve Móbil e o PIN de Cl@ve PIN para a xestión que desexen realizar.
Usuarios rexistrados en Cl@ve
O usuario xa rexistrado en Cl@ve que se descargue por primeira vez a APP poderá identificarse e activala mediante tres opcións: cun código de activación enviado por SMS, con certificado electrónico ou mediante DNIe.
Podes seleccionar un certificado xa importado ou importar un novo certificado para activalo na APP.
Para activar a APP a través de DNIe, é imprescindible que teñas un DNI electrónico e un dispositivo móbil con sistema operativo Android e tecnoloxía NFC. Para iso, deberás introducir o número de acceso ao cartón (CAN) e achegar o DNI electrónico ao dispositivo móbil para realizar a lectura.
Usuarios non rexistrados en Cl@ve
Ao usuario non rexistrado en Cl@ve a APP ofrécelle tres opcións guiadas para acceder ao rexistro desde a propia APP: con certificado electrónico, por videollamada ou mediante carta ao domicilio fiscal.
Podes coñecer os diferentes modos de rexistro en Cl@ve na sección Como podo rexistrarme?
Ademais, de autenticarte con Cl@ve Móbil no trámite administrativo que estás a realizar, a APP Cl@ve permíteche tamén obter un PIN de Cl@ve PIN para identificarche nunha xestión.
Petición de Cl@ve PIN
A APP Cl@ve proporciónache o PIN para calquera xestión que realices con Cl@ve PIN:
- Accede á xestión que queres realizar.
- Redirixiráseche á pasarela Cl@ve; selecciona Cl@ve PIN.
- Introduce o teu DNI/NIE e data de validez o DNI (ou data de expedición se é un DNI permanente) ou número de soporte do NIE.
- Pulsa Obter PIN; o PIN estará dispoñible na APP Cl@ve.
- Pulsa no aviso que chegou ao teu dispositivo móbil ou abre a APP. Aí #mostrar o tempo de caducidade e poderás acceder ao PIN co factor de autenticación (desbloqueo) que teñas configurado no teu dispositivo móbil (patrón, pegada, etc.) .
- Introduce manualmente o PIN na xestión que desexes realizar