O PIN que recibe no teu teléfono móbil só pode ser utilizado unha vez para completar o acceso ao sistema .
Ademais, deberás utilizar o PIN que recibiches antes de 10 minutos, xa que pasado ese tempo, se non chegaches a acceder a Cl@ve, deberás solicitar un novo PIN.
Lembra que unha vez identificado mediante o PIN podes acceder aos servizos que permitan Cl@ve ata que te desconectes da Sede Electrónica ou peches o navegador.
Este sistema está pensado exclusivamente para persoas físicas que actúan en nome propio.
O PIN terá unha lonxitude de 3 caracteres alfanuméricos e xerar a Axencia Tributaria.
O PIN que recibirá no seu teléfono móbil poderá ter letras (excluída a eñe) e/ou díxitos (excluídos o cero, un, oito e nove).
Por exemplo, se recibe "XOI", os caracteres que deberá introducir na pantalla de autenticación serán as letras "xes", "ou" e "i".
O PIN máis a clave achegada por nós no momento de solicitude do mesmo, configura o código de acceso que permite efectuar os trámites por vía telemática
Se por calquera razón vostede recibe un PIN que non solicitou, alguén podería estar a tentar suplantarle. Non se preocupe, porque é vostede o único que poderá actuar no seu nome.
Se a situación repítese debe porse en contacto coa Axencia Tributaria para informar da anomalía.
Se necesitas axuda adicional para utilizar o sistema Cl@ve, podes obtela a través dos seguintes medios: