Accesibilidade

A Axencia Estatal de Administración Dixital (AEAD) comprometeuse a facer accesible o seu portal web, de conformidade co “ Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público".

A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve.

Situación de cumprimento

Este cerco web é parcialmente conforme co RD 1112/2018 debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir.

Contido non accesible

O contido que se recolle a seguir non é accesible polo seguinte:

a. Falta de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro. 

  • Existen ligazóns mal etiquetaxes [Requisito número 1.3.1 Información e relacións, 2.4.4 Propósito das ligazóns e 3.1.2 Idioma das partes da páxina de UNE-EN 301549:2022]
  • Nalgunhas páxinas existe unha mala estrutura de encabezados [Requisito número 2.4.6 Encabezados e etiquetas de UNE-EN 301549:2022]
  • Nas páxinas existen botóns mal etiquetaxes [3.3.2 Etiquetas ou instrucións, 3.2.4 Identificación consistente e 4.1.2 Nome, función valor de UNE-EN 301549:2022].
  • Existen elementos que non cumpren co contraste mínimo [Requisito número 1.4.3 Contraste mínimo de UNE-EN 301549:2022]
  • Existen táboas mal etiquetadas [Requisito número 1.1.1 Contido non textual,1.3.1 Información e relacións, 2.4.6 Encabezados e etiquetas e 3.3.2 Etiquetas ou Instrucións de UNE-EN 301549:2022]
  • Existen documentos descargables, que non cumpren con algúns requisitos de accesibilidade:
    • Imágenes mal etiquetadas [Requisito número 1.1.1 Contenido no textual de UNE-EN 301549:2022]
    • Existen documentos descargables que non teñen unha linguaxe de marcado correcto [Requisito número 4.1.1 Procesamento de UNE-EN 301549:2022]

b. Carga desproporcionada.

  • Non aplica.

c. O contido que non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable.

  • Todo compoñente de terceiros

Preparación dá presente declaración de accesibilidade

A presente declaración foi preparada o 22 de abril de 2025

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación mediante recursos externos.

Esta autoevaluación foi realizada en castelán.

Última revisión da declaración: 22 de abril de 2025. 

    Observacións e datos de contacto

    Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como, por exemplo:

    • Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste portal web
    • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido
    • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade deste portal web

    A través do seguinte formulario de contacto.

    Pode presentar:

    • unha queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018
    • unha Solicitude de Información accesible relativa a:
      • contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4.
      • contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.

    Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

    A través da Instancia Xenérica do Rexistro Electrónico Xeral, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

    As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Axencia Estatal Administración Dixital.

    Procedemento de aplicación

    Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que haxa trascurrido o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.

    A reclamación pode ser presentada través do da Instancia Xenérica do Rexistro Electrónico Xeral, así como no resto das opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

    As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Unidade Responsable de Accesibilidade do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.

    Contido opcional

    Este sitio web aplica os requisitos da Norma UNE-EN 301549:2022 considerando as excepcións do RD 1112/2018.

    A última revisión de accesibilidade realizouse en marzo de 2025.

    O sitio web:

    • está optimizado para as últimas versións vixentes de Chrome, Edge, Firefox, Safari e Opera.

    • está deseñado para a súa correcta visualización en calquera resolución e dispositivo de escritorio, tabletas ou móbiles (deseño responsive).