• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Goberno de ESPAÑA
logo de clave

IDENTIDADE ELECTRÓNICA PARA As ADMINISTRACIÓNS

Cl@ve Rexistro Cl@ve móbil Cl@ve Pin Cl@ve Permanente Cl@ve Firma
Cl@ve
Rexistro
Cl@ve móbil
Cl@ve Pin
Cl@ve Permanente
Cl@ve Firma
texto

Rexistro

    • Por Internet con videoidentificación automática
    • A través de internet mediante carta de invitación
    • Por Internet, tras revisión manual dá videoidentificación automática
    • A través de internet con certificado electrónico ou DNIe
    • Presencialmente nunha Oficina de Rexistro
  • Modificación de datos
  • Renuncia
  • Preguntas frecuentes sobre rexistro (Faqs)
  1. Inicio
  2. Rexistro

Preguntas frecuentes sobre rexistro (Faqs)

Si, é posible rexistrarse en Cl@ve cun número de teléfono estranxeiro.

  1. Escriba o prefixo (non hai que engadir o símbolo +) e o número de teléfono.
  2. Se se dá alta cun número de teléfono estranxeiro, comprobe que pode recibir mensaxes SMS desde operadores doutros países distintos ao seu.

Cando se tramite o Rexistro dun menor de idade, deberase achegar:

  • Exhibición da documentación que xustifique a identificación do pai, nai ou titor legal que realice a solicitude en nome do menor de idade.
  • Exhibición de documento que xustifique a patria potestade: Libro de Familia ou documento expedido polo Rexistro Civil para o efecto, resolución xudicial de nomeamento de titor, etc.
  • Ao menor solicitaráselle o seu DNI en vigor, ou documentación legalmente establecida en caso de ser estranxeiro.

Hai que ter en conta que:

  • No rexistro sempre se esixe a presenza do interesado, aínda que sexa menor de idade.
  • No caso de españois menores de 14 anos, débese achegar o DNI do menor de idade que, aínda que non é obrigatorio, sempre pode obterse de forma voluntaria.

NON. O cidadán poderá rexistrarse en persoa en calquera das oficinas de rexistro autorizadas do sistema Cl@ve previa identificación. Para asegurar o estrito control por parte do usuario dos medios de identificación utilizados no sistema, non se permitirá que o rexistro presencial sexa realizado por unha persoa en representación doutra.

No sistema Cl@ve o número de teléfono do usuario rexistrado é un elemento esencial xa que garante a posesión en exclusiva do segundo factor de autenticación utilizado no proceso de obtención de códigos de acceso ao sistema. Por este motivo, e para garantir que só o usuario rexistrado ten acceso aos códigos PIN enviados ao teléfono móbil, só se pode asociar un DNI/NIE a un mesmo número de móbil.

Así se explica no punto 1.6 do Anexo I da Resolución do 14 de decembro de 2015 da Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións

Doutra banda, a modificación do número de teléfono móbil asociado a un usuario no sistema Cl@ve está especialmente protexida e só se pode realizar por Internet, accedendo á sede electrónica da Axencia Tributaria ou desde a aplicación "Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles, con DNI-e, certificado electrónico, tamén por videollamada ou a través da comparecencia nunha oficina de Rexistro Cl@ve.

Desta forma, cando non coincide a documentación co número de teléfono achegado, móstraselle a seguinte imaxe:

Asociar un móvil a un DNIE / NIE

Se ves esta icona, quere dicir que a xestión da Administración Electrónica que estás a realizar require que o Rexistro en Cl@ve realizouse de forma presencial ou por Internet con DNIe ou certificado electrónico.

Logo de Clave

Se xa estás rexistrado en Cl@ve necesitar, podes rexenerar o Código de Activación de Cl@ve Permanente, que é imprescindible para xestionar o contrasinal de Cl@ve Permanente e recuperala en caso de esquecemento.

De forma presencial acudindo a unha oficina de rexistro

Buscador de oficinas

Por Internet

  1. Accede ás opcións de Xestión de Rexistro Cl@ve da Sede Electrónica da Axencia Tributaria con Cl@ve PIN ou certificado ou DNI electrónico.
  2. Na sección "Outras xestións " selecciona a opción " Rexenerar Código de Activación de Cl@ve Permanente "
  3. Pulse “Aceptar"

Como resultado móstrase por pantalla o seu novo código de activación e pode xerar un documento que inclúe un novo código de activación que é imprescindible para xestionar o contrasinal de Cl@ve Permanente e recuperala en caso de esquecemento.

Proba a facer ti mesmo

Se xeraches o teu certficado centralizado do sistema Cl@ve e, por calquera motivo, consideras que é necesario revogalo, podes facer:

De forma presencial acudindo a unha oficina de rexistro

Buscador de oficinas

Por Internet

  1. Accede ás opcións de Xestión de Rexistro Cl@ve da Sede Electrónica da Axencia Tributaria con Cl@ve PIN ou certificado ou DNI electrónico.
  2. Na sección "Outras xestións" selecciona a opción "Revogar o certificado de Cl@ve Firma "
  3. Segue as instrucións.
Obtén máis información sobre ou Sistema Cl@ve Firma

Se necesitas axuda adicional para utilizar o sistema Cl@ve, podes obtela a través dos seguintes medios:

  • Por teléfono, chamando ao teléfono 060.
  • Deixando unha mensaxe na nosa Caixa de correos de atención.
  • Contacto
  • Mapa web
  • Aviso Legal
  • Accesibilidade
  • Política de cookies
Financiado pola Unión Europea, fondos Next Generation, ábrese nunha nova pestana
Plan de Recuperación Transformación e Resiliencia, ábrese nunha nova pestana
España Dixital 2026, ábrese nunha nova pestana

Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

© 2014 Cl@ve. Identidade Electrónica para as Administracións. Goberno de España

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies