• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Goberno de ESPAÑA
logo de clave

IDENTIDADE ELECTRÓNICA PARA As ADMINISTRACIÓNS

Cl@ve Rexistro Cl@ve móbil Cl@ve Pin Cl@ve Permanente Cl@ve Firma
Cl@ve
Rexistro
Cl@ve móbil
Cl@ve Pin
Cl@ve Permanente
Cl@ve Firma
texto

Cl@ve Móbil

  • Que é Cl@ve Móbil?
  • Uso de Cl@ve Móbil
  • A APP Cl@ve
  • Outras xestións
  • Preguntas frecuentes sobre Cl@ve Móvil (Faqs)
  1. Inicio
  2. Cl@ve móbil

A APP Cl@ve

A APP Cl@ve permite ao cidadán autenticarse no trámite que estea a realizar confirmando o pedimento a través de Cl@ve Móbil ou recibindo o PIN de Cl@ve PIN que solicite para acceder a unha xestión. Todo iso nunha soa APP.

A APP Cl@ve axunta nun só sitio a posibilidade de identificarse electronicamente para autenticarse nun trámite, xa sexa a través de Cl@ve Móbil ou Cl@ve PIN nas relacións coas Administracións Públicas.

Para facer uso dos servizos da APP Cl@ve é necesario estar rexistrado no sistema Cl@ve.

Podes descargarche a aplicación en Google Play , Huawei AppGallery, para sistema operativo Android, e en Apple Store , para sistema operativo iOS.

Usuarios da APP Cl@ve PIN

Aos usuarios da APP Cl@ve PIN actualizaráselles á nova versión da APP Cl@ve e unha vez activada xa recibirán no seu dispositivo os pedimentos de autenticación con Cl@ve Móbil e o PIN de Cl@ve PIN para a xestión que desexen realizar.

Usuarios rexistrados en Cl@ve

O usuario xa rexistrado en Cl@ve que se descargue por primeira vez a APP poderá identificarse e activala mediante tres opcións: cun código de activación enviado por SMS, con certificado electrónico ou mediante DNIe.

Podes seleccionar un certificado xa importado ou importar un novo certificado para activalo na APP.

Para activar a APP a través de DNIe, é imprescindible que teñas un DNI electrónico e un dispositivo móbil con sistema operativo Android e tecnoloxía NFC. Para iso, deberás introducir o número de acceso ao cartón (CAN) e achegar o DNI electrónico ao dispositivo móbil para realizar a lectura.

Usuarios non rexistrados en Cl@ve

Ao usuario non rexistrado en Cl@ve a APP ofrécelle tres opcións guiadas para acceder ao rexistro desde a propia APP: con certificado electrónico, por videollamada ou mediante carta ao domicilio fiscal.

Podes coñecer os diferentes modos de rexistro en Cl@ve na sección Como podo rexistrarme?

Ademais, de autenticarche con Cl@ve Móbil no trámite administrativo que estás a realizar, a APP Cl@ve permíteche tamén obter un PIN de Cl@ve PIN para identificarche nunha xestión.

Pedimento de Cl@ve PIN

A APP Cl@ve proporciónache o PIN para calquera xestión que realices con Cl@ve PIN:

  1. Accede á xestión que queres realizar.
  2. Redirixiráseche á pasarela Cl@ve; selecciona Cl@ve PIN.
  3. Introduce o teu DNI/NIE e data de validez o DNI (ou data de expedición se é un DNI permanente) ou número de soporte do NIE.
  4. Pulsa Obter PIN; o PIN estará dispoñible na APP Cl@ve.
  5. Pulsa no aviso que chegou ao teu dispositivo móbil ou abre a APP. Aí mostrar o tempo de caducidade e poderás acceder ao PIN co factor de autenticación (desbloqueo) que teñas configurado no teu dispositivo móbil (patrón, pegada, etc.) .
  6. Introduce manualmente o PIN na xestión que desexes realizar
  • Contacto
  • Mapa web
  • Aviso Legal
  • Accesibilidade
  • Política de cookies
Financiado pola Unión Europea, fondos Next Generation, ábrese nunha nova pestana
Plan de Recuperación Transformación e Resiliencia, ábrese nunha nova pestana
España Dixital 2026, ábrese nunha nova pestana

Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

© 2014 Cl@ve. Identidade Electrónica para as Administracións. Goberno de España

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies