dnt-close-session
  • Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Goberno de ESPAÑA
logo de clave

IDENTIDADE ELECTRÓNICA PARA As ADMINISTRACIÓNS

Cl@ve Rexistro Cl@ve móbil Cl@ve Pin Cl@ve Permanente Cl@ve Firma
Cl@ve
Rexistro
Cl@ve móbil
Cl@ve Pin
Cl@ve Permanente
Cl@ve Firma
texto
Cl@ve Permanente
  • Que é Cl@ve Permanente?
  • Como funciona?
  • Características do contrasinal
  • Preguntas frecuentes (Faqs) sobre Cl@ve Permanente
  1. Inicio
  2. Cl@ve Permanente

Preguntas frecuentes (Faqs) sobre Cl@ve Permanente

Para facer uso de Cl@ve Permanente tes que seguir os seguintes pasos:

  • Realizar o trámite de rexistro en Cl@ve, e así obter un Código de Activación.
  • Acceder al servicio de activación de usuario ubicado tanto en el portal Tu Seguridad Social o en la sede electrónica de la seguridad en la sección de Gestión de contraseña, y cumplimentar los siguientes datos del usuario: DNI/NIE, Email, Código de Activación).
  • Recibirás en el móvil que facilitaste en el acto de registro un código numérico de verificación (One Time Password, OTP) que deberás introducir para seguir con el proceso de activación de usuario.
  • Se cubriches todo correctamente, solicitaráseche que escríbas o contrasinal desexado, a condición de que cumpra a política de contrasinal definido nas observacións da páxina.
  • Unha vez realizados todos estes pasos xa poderás empezar a facer uso dos servizos accesibles a través da autenticación de Cl@ve Permanente.

    Para poder activar tu usuario addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve Permanente se te solicitará el número de DNI/NIE, el código de activación que te entregaron en el acto de registro y el correo electrónico que facilitaste en dicho registro. Además deberás tener a mano el teléfono móvil que facilitaste en el acto de registro, al que se enviara un SMS con un código numérico de verificación (OTP) que deberás introducir para poder acto seguido introducir tu contraseña deseada y finalizar con la activación de tu usuario addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve Permanente.

    La contraseña debe cumplir una serie de requisitos. Estos requisitos son:

    • Longitud mínima de 8 caracteres.
    • Contendrá como mínimo un carácter de al menos tres de los siguientes grupos: letras minúsculas, letras mayúsculas, dígitos y caracteres especiales (¡!$?%&#@/\()=¿?*[];,:._<>+-).
    • Si la contraseña tiene una longitud igual o superior a 16 caracteres no habrá restricciones en el tipo de caracteres a utilizar.
    • No contendrá el nombre, apellidos o DNI/NIE.

    Para facer uso do usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente, primeiro tes que acceder a un servizo de administración electrónica que permita a autenticación mediante Cl@ve Permanente. Este servizo redirixirache a unha pantalla de Cl@ve na que poderás seleccionar a opción Cl@ve Permanente. Á súa vez redirixir a outra pantalla que che solicitará o teu usuario e contrasinal. De ser correcta a autenticación daráseche acceso ao servizo.

    Os servizos de activación de usuario e xestión de contrasinal poden facer uso do envío mediante SMS dun código numérico de verificación (One Time Contrasinal, OTP)

    Os servizos de activación de usuario e esquecemento de contrasinal, solicitaranche o código de verificación como validación da autenticación do usuario.

    Os servizos de cambio de contrasinal e baixa de usuario solicitaranche este código como confirmación da operación, é dicir, para terminar o servizo.

    Por favor, comproba as seguintes situacións:

    • Se estás a utilizar un cartón multiSIM, os envíos de SMS realízanse ao número principal e non aos secundarios. Comproba que estás rexistrado na túa terminal móbil co número correcto.
    • Comprueba que tu operador no tenga restringido el envío y/o recepción de SMS de números especiales.
    • El problema puede ser de configuración de tu terminal móvil. Por favor, prueba a insertar su tarjeta SIM en otro terminal. (en el 90% de los casos, al probar en otro teléfono se han recibido todos los SMS pendientes de entregar).

      O código de usuario non se pode esquecer, pois sempre será o teu DNI/NIE.

      Se esqueciches o contrasinal, poderás establecer un novo contrasinal sempre que conservases o código de activación. Para iso deberás acceder ao servizo de esquecemento de contrasinal e seguir os pasos alí indicados.

      Non podes cambiar o código de usuario, pois sempre será o teu DNI/NIE.

      Para cambiar o teu contrasinal debes autenticarche no servizo de cambio de contrasinal e seguir os pasos descritos no este servizo.

      A pregunta de seguridade utilízase para evitar ataques malintencionados mediante bots e así evitar que se rexistre a usuarios reais mediante ataques de forza bruta por outras persoas.

      É posible que por problemas de comunicación, os datos facilitados no rexistro non estean aínda dispoñibles para a activación do seu usuario. Por favor, tente acceder ao servizo de Activación de usuario pasadas 24 horas. Se volve ter problemas, pór en contacto connosco a través dos seguintes medios:

      • Por teléfono, chamando ao teléfono 060.
      • Deixando unha mensaxe na nosa Caixa de correos de atención

      O importante é saber como realizaches o rexistro, se foi nunha oficina da Seguridade Social ou noutra oficina de rexistro de Cl@ve. Xa que só os usuarios rexistrados en oficinas de Cl@ve poderán realizar estas operacións.

      Aínda así a todos os usuarios rexistrados na Seguridade Social que non estean en Cl@ve ofreceráselles a migración a Cl@ve cando se autentiquen en calquera servizo da Seguridade Social, ou ao acceder ao portal A túa Seguridade Social.

      Isto significa que che rexistraches na Seguridade Social antes da entrada de Cl@ve, polo que non deches o teu consentimento a utilizar en Cl@ve os datos que rexistraches na Seguridade Social. Para poder facer uso de todos os servizos dispoñibles en Cl@ve debes incorporarche a esta plataforma mediante o proceso de migración indicado.

      O logo de Cl@ve aparece para indicar que o portal A túa Seguridade Social é accesible para os usuarios de Cl@ve, ademais de para os usuarios da Seguridade Social.

      Se necesitas axuda adicional para utilizar o sistema Cl@ve, podes obtela a través dos seguintes medios:

      • Por teléfono, chamando ao teléfono 060.
      • Deixando unha mensaxe na nosa Caixa de correos de atención.
      • Contacto
      • Mapa web
      • Aviso Legal
      • Accesibilidade
      • Política de cookies
      Financiado pola Unión Europea, fondos Next Generation, ábrese nunha nova pestana
      Plan de Recuperación Transformación e Resiliencia, ábrese nunha nova pestana
      España Dixital 2026, ábrese nunha nova pestana

      Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

      © 2014 Cl@ve. Identidade Electrónica para as Administracións. Goberno de España

      Política de cookies

      Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

      Ver política de cookies