• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Goberno de ESPAÑA
logo de clave

IDENTIDADE ELECTRÓNICA PARA As ADMINISTRACIÓNS

Cl@ve Rexistro Cl@ve móbil Cl@ve Pin Cl@ve Permanente Cl@ve Firma
Cl@ve
Rexistro
Cl@ve móbil
Cl@ve Pin
Cl@ve Permanente
Cl@ve Firma
texto

Cl@ve Permanente

  • Que é Cl@ve Permanente?
  • Como funciona?
  • Características do contrasinal
  • Preguntas frecuentes (Faqs) sobre Cl@ve Permanent
  1. Inicio
  2. Cl@ve Permanente

Preguntas frecuentes (Faqs) sobre Cl@ve Permanent

Para facer uso de addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve Permanente tes que seguir os seguintes pasos:

  • Realizar o trámite de rexistro en addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve, e así obter un Código de Activación.
  • Acceder al servicio de activación de usuario ubicado tanto en el portal Tu Seguridad Social o en la sede electrónica de la seguridad en la sección de Gestión de contraseña, y cumplimentar los siguientes datos del usuario: DNI/NIE, Email, Código de Activación).
  • Recibirás en el móvil que facilitaste en el acto de registro un código numérico de verificación (One Time Password, OTP) que deberás introducir para seguir con el proceso de activación de usuario.
  • Se cubriches todo correctamente, solicitaráseche que escríbas o contrasinal desexado, a condición de que cumpra a política de contrasinal definido nas observacións da páxina.
  • Unha vez realizados todos estes pasos xa poderás empezar a facer uso dos servizos accesibles a través da autenticación de addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve Permanente.

    Para poder activar tu usuario addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorve Permanente se te solicitará el número de DNI/NIE, el código de activación que te entregaron en el acto de registro y el correo electrónico que facilitaste en dicho registro. Además deberás tener a mano el teléfono móvil que facilitaste en el acto de registro, al que se enviara un SMS con un código numérico de verificación (OTP) que deberás introducir para poder acto seguido introducir tu contraseña deseada y finalizar con la activación de tu usuario addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorve Permanente.

    O contrasinal debe cumprir unha serie de requisitos. Estes requisitos son:

    • Lonxitude mínima de 8 caracteres.
    • Conterá como mínimo un carácter de polo menos tres dos seguintes grupos: letras minúsculas, letras maiúsculas, díxitos e caracteres especiais (¡!$?%&#@/\()=¿?*[];,:._<>+-).
    • Se o contrasinal ten unha lonxitude igual ou superior a 16 caracteres non haberá restricións no tipo de caracteres a utilizar.
    • Non conterá o nome, apelidos ou DNI/NIE.

    Para facer uso do usuario/contrasinal de addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve Permanente, primeiro tes que acceder a un servizo de administración electrónica que permita a autenticación mediante addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve Permanente. Este servizo redirixirache a unha pantalla de addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve na que poderás seleccionar a opción addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve Permanente. Á súa vez redirixir a outra pantalla que che solicitará o teu usuario e contrasinal. De ser correcta a autenticación daráseche acceso ao servizo.

    Os servizos de activación de usuario e xestión de contrasinal poden facer uso do envío mediante SMS dun código numérico de verificación (One Time Contrasinal, OTP)

    Los servicios de activación de usuario y olvido de contraseña, te solicitarán el código de verificación como validación de la autenticación del usuario.

    Os servizos de cambio de contrasinal e baixa de usuario solicitaranche este código como confirmación da operación, é dicir, para terminar o servizo.

    Por favor, comprueba las siguientes situaciones:

    • Se estás a utilizar un cartón multiSIM, os envíos de SMS realízanse ao número principal e non aos secundarios. Comproba que estás rexistrado na túa terminal móbil co número correcto.
    • Comproba que o teu operador non teña restrinxido o envío e/ou recepción de SMS de números especiais.
    • O problema pode ser de configuración da túa terminal móbil. Por favor, proba a inserir o seu cartón SIM noutra terminal. (no 90% dos casos, ao probar noutro teléfono recibíronse todos os SMS pendentes de entregar).

      O código de usuario non se pode esquecer, pois sempre será o teu DNI/NIE.

      Se esqueciches o contrasinal, poderás establecer un novo contrasinal sempre que conservases o código de activación. Para iso deberás acceder ao servizo de esquecemento de contrasinal e seguir os pasos alí indicados.

      Non podes cambiar o código de usuario, pois sempre será o teu DNI/NIE.

      Para cambiar tu contraseña debes autenticarte en el servicio de cambio de contraseña y seguir los pasos descritos en dicho servicio.

      A pregunta de seguridade utilízase para evitar ataques malintencionados mediante bots e así evitar que se rexistre a usuarios reais mediante ataques de forza bruta por outras persoas.

      Es posible que por problemas de comunicación, los datos facilitados en el registro no estén aún disponibles para la activación de su usuario. Por favor, intente acceder al servicio de Activación de usuario pasadas 24 horas. Si vuelve a tener problemas, póngase en contacto con nosotros a través de los siguientes medios:

      • Por teléfono, chamando ao teléfono 060.
      • Deixando unha mensaxe na nosa Caixa de correos de atención

      O importante é saber como realizaches o rexistro, se foi nunha oficina da Seguridade Social ou noutra oficina de rexistro de addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve. Xa que só os usuarios rexistrados en oficinas de addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve poderán realizar estas operacións.

      Aínda así a todos os usuarios rexistrados na Seguridade Social que non estean en addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve ofreceráselles a migración a addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve cando se autentiquen en calquera servizo da Seguridade Social, ou ao acceder ao portal A túa Seguridade Social.

      Esto significa que te registraste en la Seguridad Social antes de la entrada de addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorve, por lo que no has dado tu consentimiento a utilizar en addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorve los datos que has registrado en la Seguridad Social. Para poder hacer uso de todos los servicios disponibles en addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorve debes incorporarte a esta plataforma mediante el proceso de migración indicado.

      El logo de addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorve aparece para indicar que el portal Tu Seguridad Social es accesible para los usuarios de addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectoraddedbylanguagedetectorve, además de para los usuarios de la Seguridad Social.

      Se necesitas axuda adicional para utilizar o sistema addedbylanguagedetectorcl@addedbylanguagedetectorve, podes obtela a través dos seguintes medios:

      • Por teléfono, chamando ao teléfono 060.
      • Dejando un mensaje en nuestro Buzón de atención.
      • Contacto
      • Mapa web
      • Aviso Legal
      • Accesibilidade
      • Política de cookies
      Financiado pola Unión Europea, fondos Next Generation, ábrese nunha nova pestana
      Plan de Recuperación Transformación e Resiliencia, ábrese nunha nova pestana
      España Dixital 2026, ábrese nunha nova pestana

      Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

      © 2014 Cl@ve. Identidade Electrónica para as Administracións. Goberno de España

      Política de cookies

      Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

      Ver política de cookies