• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Goberno de ESPAÑA
logo de clave

IDENTIDADE ELECTRÓNICA PARA As ADMINISTRACIÓNS

Cl@ve Rexistro Cl@ve móbil Cl@ve Pin Cl@ve Permanente Cl@ve Firma
Cl@ve
Rexistro
Cl@ve móbil
Cl@ve Pin
Cl@ve Permanente
Cl@ve Firma
texto

Rexistro

    • Por Internet con videoidentificación automática
    • A través de internet mediante carta de invitación
    • Por Internet, tras revisión manual dá videoidentificación automática
    • A través de internet con certificado electrónico ou DNIe
    • Presencialmente nunha Oficina de Rexistro
  • Modificación de datos
  • Renuncia
  • Preguntas frecuentes sobre rexistro (Faqs)
  1. Inicio
  2. Rexistro

Modificación de datos

Podes modificar os teus datos de rexistro das seguintes maneiras:

A modificación do número de teléfono móbil asociado a un usuario no sistema Cl@ve está especialmente protexida e só pódese realizar por Internet, accedendo á sede electrónica da Axencia Tributaria ou desde a aplicación "Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles, mediante certificado electrónico ou DNIe ou por videollamada. Tamén a través da comparecencia nunha oficina de Rexistro Cl@ve.

Mediante certificado electrónico ou DNIe:

1. Accede á opción “Outras Xestións” - "Modificar o teléfono con certificado ou DNi electrónico" dentro da Sección Cl@ve da Axencia Tributaria.

Otras gestiones dni

2. Elixe o teu certificado dixital.

3. Modifica o teléfono. Le e acepta as condicións.

4. Recibirás a confirmación.

Facer ti mesmo

Mediante videollamada:

Para utilizar este servizo pódese acceder desde a aplicación "Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles ou ben desde un computador con cámara, micrófono e altofalantes.

Este servizo só pódese utilizar para actuar en nome propio e non é posible para menores de idade (deberán acudir de forma presencial a unha oficina de Rexistro de Cl@ve).

O horario de atención do servizo de videoasistencia será de luns a xoves (excepto festivos nacionais) de 09:00 a 14:00 e de 15:00 a 18:00 (horario peninsular); venres, de 9:00 a 14:00.

1. Accede á opción “Outras Xestións” - "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por Videollamada" dentro da Sección Cl@ve da Axencia Tributaria.

otras gestiones videollamada

2. Indica o o DNI / NIE.

En función do tipo de documento pediranse a seguir distintos datos adicionais:

  • DNI: indica a data de validez ou a de expedición.
  • DNI permanente (sen período de validez) só é posible utilizar a data de expedición.
  • NIE: solicitarase o número de soporte que aparece no seu documento.

3. Trámites de Videoasistencia: Realiza unha videollamada de proba e acepta que o dispositivo está configurado para acceder á videoasistencia. Ten en conta que, se esta proba non funciona, o operador non poderache atender.

4. Accede á Sala de Espera do operador que se che asigne que che dará acceso cando chegue a túa quenda. Se decides acceder a este servizo informaráseche do tempo medio de espera nese momento.

5. Accede á Videollamada:

Ten listo o teu DNI ou NIE, que deberás mostrar ao empregado público para identificarche. En caso de utilización do NIE deberás mostrar tamén o teu pasaporte.Tamén deberás ter a man o teléfono que queres utilizar en Cl@ve.

  • Ten listo o teu DNI ou NIE, que deberás mostrar ao empregado público para identificarche. En caso de utilización do NIE deberás mostrar tamén o teu pasaporte.
  • Tamén deberás ter a man o teléfono que queres utilizar en Cl@ve.
Facer ti mesmo

De forma presencial:

Para modificar o teu número de teléfono de forma presencial é imprescindible a presenza física da persoa que quere cambiar o seu número nalgunha das oficinas de rexistro, así como que acuda co seu DNI.

Funcionan como oficinas de rexistro distribuídas por toda España a rede de oficinas da Axencia Estatal de Administración Tributaria, das Entidades Xestoras e Servizos Comúns da Seguridade Social, do Servizo Público de Emprego Estatal e a rede de oficinas de Información e Atención ao Cidadán das Delegacións e subdelegacións do Goberno. Así mesmo, numerosas Comunidades Autónomas e Entidades Locais habilitaron tamén as súas redes de oficinas para realizar os procesos da modificación dos datos achegados na acreditación de Cl@ve.

Podes atopar a relación de Oficinas de Rexistro actualizada no buscador do Portal Xeral de Acceso.Marca a opción ‘Cl@ve’ para que aparezan as oficinas que ofrecen este servizo. Lembra, así mesmo, que moitas oficinas requiren cita previa.

Esta opción permite modificar a dirección de correo electrónico que se facilitou no rexistro. Podes realizar esta modificación desde a páxina web da Axencia Tributaria ou desde a aplicación "Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles.

1. Accede á opción “Outras Xestións” - "Modificar o teléfono con certificado ou DNi electrónico" dentro da Sección Cl@ve da Axencia Tributaria.

Otras gestiones correo electrónico

2. Indica o o DNI / NIE.

En función do tipo de documento pediranse a seguir distintos datos adicionais.

  • DNI: indica a data de validez ou a de expedición.
  • DNI permanente (sen período de validez) só é posible utilizar a data de expedición.
  • NIE: solicitarase o número de soporte que aparece no seu documento.

3. Obtén un novo código Cl@ve PIN e úsao para autenticarche.

4. O correo electrónico quedará modificado.

Facer ti mesmo

A través da web da Axencia Tributaria ou desde a aplicación " Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles, podes acceder a outros trámites relacionados co rexistro en Cl@ve como, por exemplo:

  • Rexenerar Código de Activación de Cl@ve Permanente
  • Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve con certificado ou DNI electrónico
  • Revogar o certificado de Cl@ve Firma
  • Xestionar o meu dispositivo activo coa aplicación móbil Cl@ve PIN
  • Renunciar a Cl@ve
Facer ti mesmo
  • Contacto
  • Mapa web
  • Aviso Legal
  • Accesibilidade
  • Política de cookies
Financiado pola Unión Europea, fondos Next Generation, ábrese nunha nova pestana
Plan de Recuperación Transformación e Resiliencia, ábrese nunha nova pestana
España Dixital 2026, ábrese nunha nova pestana

Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia - Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU

© 2014 Cl@ve. Identidade Electrónica para as Administracións. Goberno de España

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies