Para usar os teus contrasinais de Cl@ve nun servizo de administración electrónica, unicamente tes que pulsar na pantalla a icona de Cl@ve que dá acceso ao servizo.
2. Selecciona o método de verificación
Na pasarela de Cl@ve, atoparás un selector que che permitirá elixir o método de identificación de entre aqueles que están dispoñibles para o servizo en cuestión (lembra que soamente se permiten aqueles métodos que proporcionan un nivel de seguridade no acceso igual ou superior ao que necesita o servizo). Dependendo do teu nivel de rexistro (básico ou avanzado) haberá trámites aos que non poidas acceder.
Recoñecerás aqueles métodos de identificación que non estean dispoñibles porque aparecerán en tons grises en lugar de en cor (ou non aparecerán). Para seleccionar o método de identificación, fai clic no botón de acceso.
3. Identifícache
Unha vez elixido o método para identificarche, Cl@ve redirixirache á pantalla de identificación. Esta pantalla é diferente dependendo do método seleccionado de Cl@ve Móbil, Cl@ve PIN ou Cl@ve Permanente.
Se utilizas Cl@ve Permanente, determinados servizos, polo tipo de operación e de información que manexan, necesitan un nivel de seguridade maior ao que proporciona o uso normal (usuario e contrasinal), polo que para acceder a eles é necesario usar o modo reforzado, identificándoche ademais de co usuario e o contrasinal coa clave recibida no teléfono (neste caso, ten en conta que o teu nivel de rexistro debe ser avanzado).
Tamén podes elixir identificarche co teu DNI-e ou certificado electrónico. Nese caso, aparecerache unha pantalla diferente, que dependerá do navegador que esteas a utilizar. Ademais, se tes varios certificados electrónicos instalados, o sistema preguntarache cal deles queres usar.
4. Regresa ao servizo de Administración Electrónica
Unha vez que che identificaches correctamente utilizando o método elixido, Cl@ve redirixirache automaticamente ao servizo de administración electrónica ao que queres acceder: consulta de puntos da DXT, descarga de vida laboral, etc.