El PIN que rep en el teu telèfon mòbil només pot ser utilitzat una vegada per a completar l'accés al sistema .
A més, hauràs d'utilitzar el PIN que has rebut abans de 10 minuts, ja que passat aquest temps, si no has arribat a accedir a Cl@ve, hauràs de sol·licitar un nou PIN.
Recorda que una vegada identificat mitjançant el PIN pots accedir als serveis que permetin Cl@ve fins que et desconnectis de la Seu Electrònica o tancaments el navegador.
Aquest sistema està pensat exclusivament per a persones físiques que actuen en nom propi.
El PIN tindrà una longitud de 3 caràcters alfanumèrics i el genera l'Agència Tributària.
El PIN que rebrà en el seu telèfon mòbil podrà tenir lletres (exclosa l'ena palatal) i/o dígits (exclosos el zero, un, vuit i nou).
Per exemple, si rep "XOI", els caràcters que haurà d'introduir en la pantalla d'autenticació seran les lletres "ics", "o" i "i".
El PIN més la clau aportada per nosaltres en el moment de sol·licitud d'aquest, configura el codi d'accés que permet efectuar els tràmits per via telemàtica
Si per qualsevol raó vostè rep un PIN que no ha sol·licitat, algú podria estar intentant suplantar-li. No es preocupi, perquè és vostè l'únic que podrà actuar en el seu nom.
Si la situació es repeteix ha de posar-se en contacte amb l'Agència Tributària per a informar de l'anomalia.
Si necessites ajuda addicional per a utilitzar el sistema Cl@ve, pots obtenir-la a través dels següents mitjans: