• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Govern d'ESPANYA
logo de clave

IDENTITAT ELECTRÒNICA PER A LES ADMINISTRACIONS

Cl@ve Registre Cl@ve mòbil Cl@ve Pin Cl@ve Permanent Cl@ve Signatura
Cl@ve
Registre
Cl@ve mòbil
Cl@ve Pin
Cl@ve Permanent
Cl@ve Signatura
texto

Cl@ve Permanent

  • Què és Cl@ve Permanent?
  • Com funciona?
  • Característiques de la contrasenya
  • Preguntes freqüents sobre Cl@ve Permanent (FAQs)
  1. Inicie
  2. Cl@ve Permanent

Preguntes freqüents (FAQs) sobre Cl@ve Permanent

Per a fer ús de Cl@ve Permanent has de seguir els següents passos:

  • Realitzar el tràmit de registre en Cl@ve, i així obtindre un Codi d'Activació.
  • Accedir al servei d'activació d'usuari situat tant en el portal La teua Seguretat Social o en la seu electrònica de la seguretat en la secció de Gestió de contrasenya, i emplenar les següents dades de l'usuari: DNI/NIE, Email, Codi d'Activació).
  • Recibirás en el móvil que facilitaste en el acto de registro un código numérico de verificación (One Time Password, OTP) que deberás introducir para seguir con el proceso de activación de usuario.
  • Si has emplenat tot correctament, se't sol·licitarà que escríbas la contrasenya desitjada, sempre que complisca la política de contrasenya definida en les observacions de la pàgina.
  • Una vegada realitzats tots estos passos ja podràs començar a fer ús dels serveis accessibles a través de l'autenticació de Cl@ve Permanent.

    Per a poder activar el teu usuari Cl@ve Permanent se't sol·licitarà el número de DNI/NIE, el codi d'activació que et van entregar en l'acte de registre i el correu electrònic que vas facilitar en aquest registre. A més hauràs de tindre a mà el telèfon mòbil que vas facilitar en l'acte de registre, al qual s'enviara un SMS amb un codi numèric de verificació (OTP) que hauràs d'introduir per a poder tot seguit introduir la teua contrasenya desitjada i finalitzar amb l'activació del teu usuari Cl@ve Permanent.

    La contrasenya ha de complir una sèrie de requisits. Estos requisits són:

    • Longitud mínima de 8 caràcters.
    • Contindrà com a mínim un caràcter d'almenys tres dels següents grups: lletres minúscules, lletres majúscules, dígits i caràcters especials (¡!$?%&#@/\()=¿?*[];,:._<>+-).
    • Si la contrasenya té una longitud igual o superior a 16 caràcters no hi haurà restriccions en el tipus de caràcters a utilitzar.
    • No contindrà el nom, cognoms o DNI/NIE.

    Para hacer uso del usuario/contraseña de Cl@ve Permanente, primero tienes que acceder a un servicio de administración electrónica que permita la autenticación mediante Cl@ve Permanente. Dicho servicio te redirigirá a una pantalla de Cl@ve en la que podrás seleccionar la opción Cl@ve Permanente. A su vez se te redirigirá a otra pantalla que te solicitará tu usuario y contraseña. De ser correcta la autenticación se te dará acceso al servicio.

    Els serveis d'activació d'usuari i gestió de contrasenya poden fer ús de l'enviament mitjançant SMS d'un codi numèric de verificació (One Time Password, OTP)

    Els serveis d'activació d'usuari i oblit de contrasenya, et sol·licitaran el codi de verificació com a validació de l'autenticació de l'usuari.

    Els serveis de canvi de contrasenya i baixa d'usuari et sol·licitaran aquest codi com a confirmació de l'operació, és a dir, per a acabar el servei.

    Per favor, comprova les següents situacions:

    • Si estàs utilitzant una targeta multiSIM, els enviaments de SMS es realitzen al número principal i no als secundaris. Comprova que estàs registrat en la teua terminal mòbil amb el número correcte.
    • Comprueba que tu operador no tenga restringido el envío y/o recepción de SMS de números especiales.
    • El problema pot ser de configuració de la teua terminal mòbil. Per favor, prova d'inserir la seua targeta SIM en un altre terminal. (en el 90% dels casos, en provar en un altre telèfon s'han rebut tots els SMS pendents d'entregar).

      El codi d'usuari no es pot oblidar, perquè sempre serà el teu DNI/NIE.

      Si has oblidat la contrasenya, podràs establir una nova contrasenya sempre que hages conservat el codi d'activació. Per a això hauràs d'accedir al servei d'oblit de contrasenya i seguir els passos allí indicats.

      No pots canviar el codi d'usuari, perquè sempre serà el teu DNI/NIE.

      Per a canviar la teua contrasenya has d'autenticar-te en el servei de canvi de contrasenya i seguir els passos descrits en aquest servei.

      La pregunta de seguretat s'utilitza per a evitar atacs malintencionats mitjançant bots i així evitar que es registre a usuaris reals mitjançant atacs de força bruta per altres persones.

      És possible que per problemes de comunicació, les dades facilitades en el registre no estiguen encara disponibles per a l'activació del seu usuari. Per favor, intente accedir al servei d'Activació d'usuari passades 24 hores. Si torna a tindre problemes, pose's en contacte amb nosaltres a través dels següents mitjans:

      • Per telèfon, trucant al telèfon 060.
      • Deixant un missatge en la nostra Bústia d'atenció

      Lo importante es saber cómo realizaste el registro, si fue en una oficina de la Seguridad Social o en otra oficina de registro de Cl@ve. Ya que solo los usuarios registrados en oficinas de Cl@ve podrán realizar estas operaciones.

      Així i tot a tots els usuaris registrats en la Seguretat Social que no estiguen en Cl@ve se'ls oferirà la migració a Cl@ve quan s'autentiquen en qualsevol servei de la Seguretat Social, o en accedir al portal La teua Seguretat Social.

      Esto significa que te registraste en la Seguridad Social antes de la entrada de Cl@ve, por lo que no has dado tu consentimiento a utilizar en Cl@ve los datos que has registrado en la Seguridad Social. Para poder hacer uso de todos los servicios disponibles en Cl@ve debes incorporarte a esta plataforma mediante el proceso de migración indicado.

      El logo de Cl@ve aparece para indicar que el portal Tu Seguridad Social es accesible para los usuarios de Cl@ve, además de para los usuarios de la Seguridad Social.

      Si necessites ajuda addicional per a utilitzar el sistema Cl@ve, pots obtindre-la a través dels següents mitjans:

      • Per telèfon, trucant al telèfon 060.
      • Deixant un missatge en la nostra Bústia d'atenció.
      • Contacte
      • Mapa web
      • Avís Legal
      • Accessibilitat
      • Política de cookies
      Finançat per la Unió Europea, fons Next Generation, obre en pestanya nova
      Pla de Recuperació Transformació i Resiliència, obre en pestanya nova
      Espanya Digital 2026, obre en pestanya nova

      Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU

      © 2014 Cl@ve. Identitat Electrònica per a les Administracions. Govern d'Espanya

      Política de cookies

      Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

      Veure política de cookies