• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Gobierno de ESpaña
logo de clave

IDENTIDAD ELECTRÓNICA PARA LAS ADMINISTRACIONES

Cl@ve Erregistroa Cl@ve mugikorra Cl@ve Pin-a Cl@ve Iraunkorra Cl@ve sinadura
Cl@ve
Erregistroa
Cl@ve mugikorra
Cl@ve Pin-a
Cl@ve Iraunkorra
Cl@ve sinadura
texto

Cl@ve Iraunkorra

  • Zer da Cl@ve Permanente?
  • Nola funtzionatzen du?
  • Pasahitzaren ezaugarriak
  • Ohiko galderak buruz Cl@ve Iraunkorra (FAQ)
  1. Hasiera
  2. Cl@ve Iraunkorra

Ohiko galderak (FAQ) Cl@ve Permanente-ri buruz

Cl@ve Permanente erabiltzeko, pauso hauek eman behar dituzu:

  • Erregistro-izapidea egin Cl@ve-n, eta, hala, aktibazio-kodea lortu.
  • Sartu erabiltzailea aktibatzeko zerbitzura (Zure Gizarte Segurantzaren atarian edo Segurtasunaren egoitza elektronikoan, Pasahitzaren Kudeaketa atalean), eta bete erabiltzailearen datu hauek: NAN/AIZ, helbide elektronikoa, aktibazio-kodea).
  • Recibirás en el móvil que facilitaste en el acto de registro un código numérico de verificación (One Time Password, OTP) que deberás introducir para seguir con el proceso de activación de usuario.
  • Dena behar bezala bete baduzu, nahi duzun pasahitza idazteko eskatuko zaizu, baldin eta orriko oharretan definitutako pasahitza betetzen baduzu.
  • Urrats horiek guztiak egin ondoren, Cl@ve Permanente autentifikazioaren bidez erabil daitezkeen zerbitzuak erabiltzen has zaitezke.

    Cl@ve Permanente erabiltzailea aktibatu ahal izateko, NAN/AIZ zenbakia, erregistro-egintzan eman zizuten aktibazio-kodea eta erregistro horretan eman zenuen helbide elektronikoa eskatuko zaizkizu. Gainera, eskura izan behar duzu erregistro-egintzan eman zenuen telefono mugikorra, eta SMS bat bidali behar zaizu egiaztatze-kode numeriko batekin (OTP). Ondoren, sartu egin behar duzu pasahitza, eta, azkenik, Cl@ve Permanente erabiltzailea aktibatu.

    Pasahitzak zenbait baldintza bete behar ditu. Hauek dira baldintzak:

    • Gutxienez 8 karaktereko luzera.
    • Gutxienez hiru talde izango ditu: letra xeheak, letra larriak, digituak eta karaktere bereziak. (¡!$?%&#@/\()=¿?*[];,:._<>+-).
    • Pasahitzak 16 karaktere edo gehiago baditu, ez da mugarik jarriko erabili beharreko karaktere-motan.
    • Ez da izenik, abizenik edo NAN/AIZ edukiko.

    Cl@ve Permanentearen erabiltzailea/pasahitza erabiltzeko, lehenbizi Cl@ve Permanente bidez autentifikatzeko aukera ematen duen administrazio elektronikoko zerbitzu batera sartu behar duzu. Zerbitzu horrek Cl@ve pantaila batera bideratuko zaitu. Pantaila horretan Cl@ve Permanente aukera hautatu ahal izango duzu. Era berean, beste pantaila batera bideratuko zaituzte, eta zure erabiltzaile-izena eta pasahitza eskatuko dizkizu. Autentifikazioa zuzena bada, zerbitzura sartzeko aukera emango zaizu.

    Erabiltzailea aktibatzeko eta pasahitza kudeatzeko zerbitzuek zenbakizko egiaztatze-kode bat bidal dezakete SMS bidez (One Time Password, OTP)

    Erabiltzailea aktibatzeko eta pasahitza ahazteko zerbitzuek egiaztatze-kodea eskatuko dizute, erabiltzailearen autentifikazioa baliozkotzeko.

    Pasahitza aldatzeko eta erabiltzaile-baja emateko zerbitzuek kode hori eskatuko dizute eragiketaren berrespen gisa, hau da, zerbitzua amaitzeko.

    Mesedez, egiaztatu egoera hauek:

    • multiSIM txartela erabiltzen ari bazara, SMSak zenbaki nagusira bidaltzen dira, eta ez zenbaki sekundarioetara. Egiaztatu zure terminal mugikorrean zenbaki zuzenarekin erregistratuta zaudela.
    • Egiaztatu zure operadoreak ez duela murriztuta zenbaki berezietako SMSak bidaltzea eta/edo jasotzea.
    • Arazoa zure terminal mugikorraren konfigurazioa izan daiteke. Mesedez, saiatu zure SIM txartela beste terminal batean sartzen. (kasuen% 90ean, beste telefono batean probatzean, entregatu gabeko SMS guztiak jaso dira).

      Erabiltzaile-kodea ezin da ahaztu, beti izango baita zure NAN/AIZ.

      Pasahitza ahaztu baduzu, pasahitz berria ezarri ahal izango duzu aktibatze-kodea gorde baduzu. Horretarako, pasahitza ahazteko zerbitzua eta han adierazitako urratsei jarraitu.

      Ezin duzu erabiltzaile-kodea aldatu, beti izango baita zure NAN/AIZ.

      Pasahitza aldatzeko, pasahitza aldatzeko zerbitzuan kautotu behar duzu, eta zerbitzu horretan deskribatutako urratsei jarraitu.

      Segurtasun-galdera bot-en bidez asmo txarreko erasoak saihesteko erabiltzen da, eta, hala, beste pertsona batzuek indar gordineko erasoen bidez erabiltzaile errealei ez erregistratzeko.

      Baliteke, komunikazio-arazoak direla eta, erregistroan emandako datuak oraindik erabilgarri ez egotea erabiltzailea aktibatzeko. Mesedez, saiatu 24 ordu igaro ondoren erabiltzailea aktibatzeko zerbitzura sartzen. Arazoak berriro badituzu, jarri gurekin harremanetan bitarteko hauen bidez:

      • Telefonoz, 060 telefonora deituz.
      • Mezu bat uzten dugu gure artean Arreta-postontzia

      Garrantzitsua da erregistroa nola egin zenuen jakitea, Gizarte Segurantzako bulego batean edo Cl@ve erregistro-bulego batean egin zenuen. Izan ere, Cl@ve bulegoetan erregistratutako erabiltzaileek bakarrik egin ditzakete eragiketa horiek.

      Hala ere, Cl@ve-n ez dauden Gizarte Segurantzako erabiltzaile guztiei Cl@ve-ra migratzeko aukera emango zaie Gizarte Segurantzako edozein zerbitzutan autentifikatzen direnean, edo Tu Seguridad Social atarira sartzean.

      Horrek esan nahi du Cl@ve sartu aurretik Gizarte Segurantzan erregistratu zinela; beraz, ez duzu baimenik eman Gizarte Segurantzan erregistratu dituzun datuak Cl@ve formatuan erabiltzeko. Cl@ve helbidean dauden zerbitzu guztiak erabili ahal izateko, aipatutako migrazio-prozesuaren bidez sartu behar duzu plataforma honetan.

      Cl@ve-ren logoa agertzen da Tu Seguridad Social ataria Cl@ve-ren erabiltzaileentzat eta Gizarte Segurantzaren erabiltzaileentzat irisgarria dela adierazteko.

      Cl@ve sistema erabiltzeko laguntza osagarria behar baduzu, baliabide hauen bidez lor dezakezu:

      • Telefonoz, 060 telefonora deituz.
      • Mezu bat uzten dugu gure artean Arreta-postontzia.
      • Harremanetarako
      • Web mapa
      • Lege Oharra
      • Irisgarritasuna
      • Cookie-politika
      Europako Batasunak finantzatua, Next Generation funtsak, fitxa berri batean irekitzen da
      Berreskuratze, transformazio eta erresilientzia plana, fitxa berri batean irekitzen da
      Espainia Digitala 2026, fitxa berri batean irekitzen da

      Berreskuratze, Eraldatze eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

      © 2014 Cl@ve. Administrazioentzako nortasun elektronikoa. Espainiako Gobernua

      Cookie-politika

      Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

      Ikusi cookie-politika