Ús de Cl@ve Mòbil
Una vegada registrat en el sistema Cl@ve, quan vulgues realitzar una gestió de l'administració electrònica, Cl@ve Mòbil et permetrà autenticar-te en el procés simplement confirmant la petició que t'arribarà a l'APP Cl@ve.
El procés és molt senzill:
- Una vegada accedisques a la gestió, se't redirigirà a la plataforma Cl@ve.
- Selecciona Cl@ve Mòbil per a identificar-te.
- Se't redirigirà al proveïdor d'identitat, on es mostrarà un codi QR que podràs escanejar des de l'APP Cl@ve. També podràs seleccionar l'opció d'introduir el teu DNI/NIE i data de validesa del DNI (o data d'expedició si és un DNI permanent) o número de suport del NIE
- Obri l'APP Cl@ve per a escanejar el codi QR o si has introduït el teu DNI/NIE, prem en l'avís o obri l'APP per a visualitzar la petició d'autenticació amb Cl@ve Mòbil.
- Per seguretat, has de comprovar que l'Organisme i el codi de verificació que es mostren en l'APP són els mateixos que apareixen on estàs intentant accedir. Una vegada confirmada la petició de Cl@ve Mòbil en l'APP amb el factor d'autenticació (desbloqueig) que tingues configurat en el teu dispositiu mòbil (patró, petjada, etc.), seràs redirigit automàticament al tràmit que desitges realitzar.
Recorda que només pots tindre actiu un dispositiu per al teu DNI/NIE.
Consulta tota la informació sobre l'APP Cl@ve