Zerbitzu hori erabiltzeko, gailu mugikorretarako "Cl@ve PIN" aplikaziotik sar daiteke, edo kamera, mikrofonoa eta bozgorailuak dituen ordenagailu batetik.
Zerbitzu hori norberaren izenean bakarrik erabil daiteke, eta ezin da adingabeentzat erabili (Cl@ve Erregistro Bulegora joan behar dute).
El arreta-ordutegi bideo-laguntza zerbitzua astelehenetik ostegunera emango da (estatuko jaiegunetan izan ezik) 09:00etatik 14:00etara eta 15:00etatik 18:00etara (penintsulako ordutegia); ostiraletan, 9:00etatik 14:00etara.
1. Sartu aukeran “Beste izapide batzuk” - "Bideo-dei bidez Cl@ve(r)i lotutako telefono-zenbakia aldatu" Zerga Agentziako Cl@ve atalaren barruan.
2. NAN / AIZ adierazten du.
Dokumentu-motaren arabera, datu osagarri hauek eskatuko dira:
NAN: balio-data edo bidaltze-data adierazten du.
NAN iraunkorra (balio-eperik gabe) bidalketa-data baino ezin da erabili.
AIZ: bere dokumentuan agertzen den euskarri-zenbakia eskatuko da.
3. Bideo-laguntzako izapideak: Probako bideo-dei bat egiten du, eta onartzen du bideo-laguntzara sartzeko konfiguratuta dagoela gailua. Kontuan izan proba hau ez badabil, operadoreak ezin izango dizula erantzun.
4. Sartu itxarongelan zure txanda iristen denean sarbidea emango dizun operadorearena. Zerbitzu honetara sartzea erabakitzen baduzu, une horretan itxaron beharreko batez besteko denboraren berri emango zaizu.
5. Sartu bideo-deira:
Prest eduki zure NANa edo AIZa, eta langile publikoari erakutsi beharko diozu identifikatzeko. AIZa erabiliz gero, zure pasaportea ere erakutsi beharko duzu.Nahi duzun telefonoa ere eskura izan behar duzu erabili Cl@ve-n.
Prest eduki zure NANa edo AIZa, eta langile publikoari erakutsi beharko diozu identifikatzeko. AIZa erabiliz gero, zure pasaportea ere erakutsi beharko duzu.
Nahi duzun telefonoa ere eskura izan behar duzu erabili Cl@ve-n.
Zure telefono-zenbakia aurrez aurre aldatzeko, ezinbestekoa da erregistro-bulegoren batean zure zenbakia aldatu nahi duen pertsona bertan egotea eta NANarekin joatea.
Espainiako bulego-sareak Espainia osoan banatutako erregistro-bulego gisa funtzionatzen du. Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoko Zerga Administrazioko Estatu Agentzia, Gizarte Segurantzako erakunde kudeatzaileena eta zerbitzu erkideena eta Gobernuaren ordezkaritzetako eta ordezkariordetzetako Herritarrentzako Informazio eta Arreta Bulegoen sarea. Era berean, hainbat autonomia-erkidegok eta toki-erakundek beren bulego-sareak gaitu dituzte Cl@ve akreditazioan emandako datuak aldatzeko prozesuak egiteko.
Erregistro-bulegoen zerrenda eguneratua honako bilatzailean aurki dezakezu: Sartzeko Atari Orokorra.Markatu aukera ‘Cl@ve’ zerbitzu hori eskaintzen duten bulegoak ager daitezen. Gogoan izan, era berean, bulego askok hitzordua eskatu behar dutela aldez aurretik.
Aukera honen bidez, erregistroan emandako helbide elektronikoa alda daiteke. Aldaketa hori egiteko, jo web orri honetara: Zerga Agentzia edo gailu mugikorretarako "Cl@ve PIN" aplikaziotik.
1. Sartu aukeran “Beste izapide batzuk” - "Aldatu telefonoa ziurtagiriarekin edo DNi elektronikoarekin" Zerga Agentziako Cl@ve atalaren barruan.
2. NAN / AIZ adierazten du.
Dokumentu-motaren arabera, beste datu batzuk eskatuko dira.
NAN: balio-data edo bidaltze-data adierazten du.
NAN iraunkorra (balio-eperik gabe) bidalketa-data baino ezin da erabili.
AIZ: bere dokumentuan agertzen den euskarri-zenbakia eskatuko da.
3. Eskuratu kode berri bat Cl@ve PINa eta kautotzeko erabil ezazu.
Zerga Agentziaren web orriaren bidez edo gailu mugikorretarako " Cl@ve PIN" aplikazioaren bidez, Cl@ve erregistroarekin lotutako beste izapide batzuetara sar zaitezke; adibidez:
Leheneratu aktibazio-kodea Cl@ve Permanente
Hau lortzea: goi-mailako segurtasun-maila Cl@ve-n ziurtagiriarekin edo NAN elektronikoarekin