Zerbitzu hori erabiltzeko, gailu mugikorretarako "Cl@ve PIN" aplikaziotik edo kamera, mikrofonoa eta bozgorailuak dituen ordenagailu batetik sar daiteke.
Zerbitzu hori norberaren izenean jarduteko bakarrik erabil daiteke, eta adingabeek ezin dute erabili (aurrez aurre joan behar dute Cl@ve erregistro-bulego batera).
Data: arreta-ordutegia bideo-laguntza zerbitzua astelehenetik ostegunera izango da (estatuko jaiegunetan izan ezik), 09:00etatik 14:00etara eta 15:00etatik 18:00etara (penintsulako ordutegia); ostiraletan, 9:00etatik 14:00etara.
1. Ingalaterra Sartu aukerara “Beste zenbait kudeaketa” - "Aldatu Cl@ve-ri lotutako telefono-zenbakia bideo-dei bidez" Zerga-agentziaren Cl@ve atalaren barruan.
2. Ingalaterra Adierazi NAN / AIZ.
Dokumentu-motaren arabera, datu gehigarri hauek eskatuko dira:
NAN: balio-data edo bidaltze-data adierazten du.
NAN iraunkorra (balio-eperik gabe) bidaltze-data baino ezin da erabili.
AIZ: zure dokumentuan agertzen den euskarri-zenbakia eskatuko zaizu.
3. Olaizola II Bideolaguntza tramiteak: Probako bideo-dei bat egiten du, eta onartzen du gailua bideo-laguntzara sartzeko konfiguratuta dagoela. Kontuan izan proba honek ez badu funtzionatzen, operadoreak ezingo dizula erantzun.
4. Ingalaterra Sartu itxarongelara zure txanda iristen denean sarbidea emango dizun operadorearena. Zerbitzu hau erabiltzea erabakitzen baduzu, une horretan batez beste zenbat denbora itxaron behar duzun jakinaraziko zaizu.
5. Tiran +29.53 Sartu bideo-deian:
Izan prest zure NAN edo AIZ, eta langile publikoari erakutsi beharko diozu identifikatzeko. AIZ erabiliz gero, zure pasaportea ere erakutsi beharko duzu.Nahi duzun telefonoa ere eskura izan beharko duzuCl@ve erabili.
Izan prest zure NAN edo AIZ, eta langile publikoari erakutsi beharko diozu identifikatzeko. AIZ erabiliz gero, zure pasaportea ere erakutsi beharko duzu.
Nahi duzun telefonoa ere eskura izan beharko duzuCl@ve erabili.
Zure telefono-zenbakia aurrez aurre aldatzeko, ezinbestekoa da erregistro-bulegoren batean zenbakia aldatu nahi duen pertsona aurrez aurre egotea, baita zure NANa eramatea ere.
Erregistro-bulego gisa jarduten dute, eta Espainia osoan banatuta daude. Zerga Administrazioko Estatu Agentzia, Gizarte Segurantzako Erakunde Kudeatzaileak eta Zerbitzu Komunak, Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoa eta Gobernuaren ordezkaritzen eta ordezkariordetzen Herritarrentzako Informazio eta Arretarako bulegoen sarea. Era berean, autonomia-erkidego eta toki-erakunde ugarik beren bulego-sareak gaitu dituzte Cl@ve akreditazioan emandako datuak aldatzeko prozesuak egiteko.
Erregistro-bulegoen zerrenda eguneratua honako bilatzaile honetan aurki dezakezu: Sarbide Atari Orokorra.Markatu aukera ‘Cl@ve’ zerbitzu hori eskaintzen duten bulegoak ager daitezen. Gogoratu, halaber, bulego askotan hitzordua eskatu behar dela.
Aukera honen bidez, erregistroan emandako helbide elektronikoa alda daiteke. Aldaketa hori egiteko, sartu web orri honetan: Zerga Agentzia edo gailu mugikorretarako "Cl@ve PIN" aplikaziotik.
1. Ingalaterra Sartu aukerara “Beste zenbait izapide” - "Aldatu telefonoa ziurtagiriarekin edo DNi elektronikoarekin" Zerga-agentziaren Cl@ve atalaren barruan.
2. Ingalaterra Adierazi NAN / AIZ.
Dokumentu-motaren arabera, datu osagarri batzuk eskatuko dira.
NAN: balio-data edo bidaltze-data adierazten du.
NAN iraunkorra (balio-eperik gabe) bidaltze-data baino ezin da erabili.
AIZ: zure dokumentuan agertzen den euskarri-zenbakia eskatuko zaizu.
3. Olaizola II Lortu kode berri bat Cl@ve PINa eta erabil ezazu zeure burua autentifikatzeko.
4. Ingalaterra Posta elektronikoa aldatu egingo da.
Zerga Agentziaren webgunearen bidez edo gailu mugikorretarako " Cl@ve PIN" aplikazioaren bidez, Cl@ve sisteman erregistratzearekin zerikusia duten beste izapide batzuetara sar zaitezke, adibidez:
Sortu berriro aktibazio-kodea Cl@ve iraunkorra
Lortu Segurtasun-maila handiagoa Cl@ve sisteman ziurtagiri edo NAN elektronikoarekin