• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Gobierno de ESpaña
logo de clave

IDENTIDAD ELECTRÓNICA PARA LAS ADMINISTRACIONES

IDENTIDAD ELECTRÓNICA PARA LAS ADMINISTRACIONES
Cl@ve Erregistroa Cl@ve mugikorra Cl@ve Pin-a Cl@ve Iraunkorra Cl@ve sinadura
Cl@ve
Erregistroa
Cl@ve mugikorra
Cl@ve Pin-a
Cl@ve Iraunkorra
Cl@ve sinadura
texto

Erregistroa

    • Internet bidez, bideo-identifikazio automatikoarekin
    • Internet bidez, gonbidapen-gutun bidez
    • Internet bidez, bideo-identifikazio automatikoa eskuz berrikusi ondoren
    • Internet bidez, ziurtagiri elektronikoarekin edo NANe bidez
    • Aurrez aurre erregistro bulego batean
  • Datuak aldatzea
  • Uko egitea
  • Ohiko galderak erregistroari buruz (FAQ)
  1. Hasiera
  2. Erregistroa

Ohiko galderak erregistroari buruz (FAQ)

Bai, Cl@ve-n erregistra atzerriko telefono-zenbaki batekin.

  1. Aurrezenbakia (ez da + gehitu behar) eta telefono-zenbakia.
  2. Eman alta telefono-zenbaki batekin atzerriko telefono-zenbaki batekin, egiaztatu ez eta beste herrialde batekin lan egiten, eta SMS mezuak jaso.

Baxu baten erregistroa tramitatzeko, honako agiri hauek aurkeztu behar dira:

  • Eskaera adingabearen izenean egiten duen aitaren, amaren edo legezko tutorearen identifikazioa justifikatzen duen dokumentazioa erakustea.
  • Guraso-ahala justifikatzen duen agiria erakustea: familia-liburua edo horretarako Erregistro Zibilak emandako agiria, tutorea izendatzeko ebazpen judiziala, etab.
  • Adingabeari indarrean dagoen NANa eskatuko zaio, edo, atzerritarra bada, legez ezarritako dokumentazioa.

Kontuan hartu behar da:

  • Beti eskatzen da norberaren interesean egon daitekeela, nahiz eta adingabearen azpian egon.
  • 14 urteko espainiarren kasuan, NANen aurkeztu behar da. Aurre egiteko modua ez bada ere, beti solda daiteke.

EZ. Herritarra zuzenean erregistra daiteke Cl@ve sisteman, edozein egoitza-bulegotan, aurrez identifikatuta. Erabiltzaileak sisteman erabilitako identifikazio-baliabideak zorrotz kontrolatuko dituela ziurtatzeko, ez da onartuko aurrez aurreko erregistroa beste pertsona baten izenean egitea.

Cl@ve sisteman, erregistratutako erabiltzailearen telefono-zenbakia funtsezko elementua da, sisteman sartzeko kodeak lortzeko prozesuan erabilitako bigarren kautotze-faktorea esklusiboki izatea bermatzen baitu. Hori dela eta, eta erregistratutako erabiltzaileak bakarrik telefono mugikorrera bidalitako PIN kodeetarako sarbidea duela bermatzeko, NAN/AIZ bakarra lot dakioke mugikor-zenbaki berari.

Se dice así: Informazio eta Komunikazio Teknologien Zuzendaritzaren 2015eko abenduaren 14ko Ebazpenaren I. eranskineko 1.6. puntua

Bestalde, erabiltzaile bati lotutako telefono mugikorraren zenbakia Cl@ve sisteman aldatzea bereziki babestuta dago, eta Internet bidez baino ezin da egin. Dokumentuen egoitza elektronikoa. edo gailu mugikorretarako " Cl@ve PIN" aplikaziotik, NAN-e eta ziurtagiri elektronikoarekin, baita bideo-dei bidez edo Cl@ve erregistro-bulego batean pertsonatuta ere.

Horrela, dokumentazioa eta emandako telefono-zenbakia bat ez datozenean, irudi hau agertuko zaizu:

Asociar un móvil a un DNIE / NIE

Ikono hau ikusten baduzu, horrek esan nahi du egiten ari zaren Administrazio Elektronikoaren kudeaketak Cl@ve erregistroa aurrez aurre edo Internet bidez egin behar dela, NANarekin edo ziurtagiri elektronikoarekin.

Logo de Clave

Cl@ve(e)n baldin bazaude eta behar baduzu, Cl@ve Etengabeko aktibatze-kodea eskura dezakezu. Kode hori ezinbestekoa da Cl@ve Permanentearen pasahitza kudeatzeko eta, ahaztuz gero, berreskuratzeko.

Aurrez aurre, lan-bulego batera.

Oficina bilatzailea

Internet bidez

  1. Sartu Zerga Agentziaren Egoitza Elektronikoko Cl@ve erregistroa kudeatzeko aukeretara, Cl@ve PIN edo ziurtagiri edo NAN elektronikoarekin.
  2. "Bestelako kudeaketak" atalean, hautatu "Etengabe aktibatu behar den bezeroaren kodea birsortu" aukera.
  3. Sakatu “Ados”

Horren ondorioz, pantailan aktibazio-kode berria agertzen da, eta aktibazio-kode berri bat duen dokumentu bat sor daiteke. Kode hori ezinbestekoa da Cl@ve Permanente pasahitza kudeatzeko eta, ahaztuz gero, berreskuratzeko.

Proba zuk zeuk egin

Cl@ve sistemaren ziurtagiri zentralizatua sortu baduzu eta, edozein arrazoirengatik, ezeztatu egin behar dela uste baduzu, egin dezakezu:

Aurrez aurre, lan-bulego batera.

Oficina bilatzailea

Internet bidez

  1. Sartu Zerga Agentziaren Egoitza Elektronikoko Cl@ve erregistroa kudeatzeko aukeretara, Cl@ve PIN edo ziurtagiri edo NAN elektronikoarekin.
  2. Erabilera-unitateakBeste kudeaketa batzuk" hautatu aukera hau: "Cl@ve@ve@ve Ziurtagiria baliogabetzea "
  3. Jarraibideei jarraitu.
Para obtener más información Cl@ve sinadura

Cl@ve sistema erabiltzeko laguntza osagarria behar baduzu, baliabide hauen bidez lor dezakezu:

  • Telefónicak, 060 telefonora deituz.
  • Mezu bat dugu gure artean Arreta-postontzi
  • Harremanetarako
  • Web mapa
  • Lege Oharra
  • Irisgarritasuna
  • Cookie-politika
Europako Batasunak finantzatua, Next Generation funtsak, fitxa berri batean irekitzen da
Berreskuratze, transformazio eta erresilientzia plana, fitxa berri batean irekitzen da opens in a new tab
Espainia Digitala 2026, fitxa berri batean irekitzen da opens in a new tab

Berreskuratze, Eraldatze eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2014 Cl@ve. Administrazioentzako nortasun elektronikoa. Espainiako Gobernua

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika