• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Gobierno de ESpaña
logo de clave

IDENTIDAD ELECTRÓNICA PARA LAS ADMINISTRACIONES

Cl@ve Erregistroa Cl@ve mugikorra Cl@ve Pin-a Cl@ve Iraunkorra Cl@ve sinadura
Cl@ve
Erregistroa
Cl@ve mugikorra
Cl@ve Pin-a
Cl@ve Iraunkorra
Cl@ve sinadura
texto

Erregistroa

    • Internet bidez, bideo-identifikazio automatikoarekin
    • Internet bidez, gonbidapen-gutun bidez
    • Internet bidez, bideo-identifikazio automatikoa eskuz berrikusi ondoren
    • Internet bidez, ziurtagiri elektronikoarekin edo NANe bidez
    • Aurrez aurre erregistro bulego batean
  • Datuak aldatzea
  • Uko egitea
  • Ohiko galderak erregistroari buruz (FAQ)
  1. Hasiera
  2. Erregistroa

Ohiko galderak erregistroari buruz (FAQ)

Bai, Cl@ve-n erregistra atzerriko telefono-zenbaki batekin.

  1. Aurrezenbakia (ez da + gehitu behar) eta telefono-zenbakia.
  2. Eman alta telefono-zenbaki batekin atzerriko telefono-zenbaki batekin, egiaztatu ez eta beste herrialde batekin lan egiten, eta SMS mezuak jaso.

Baxu baten erregistroa tramitatzeko, honako agiri hauek aurkeztu behar dira:

  • Eskaera adingabearen izenean egiten duen aitaren, amaren edo legezko tutorearen identifikazioa justifikatzen duen dokumentazioa erakustea.
  • Guraso-ahala justifikatzen duen agiria erakustea: familia-liburua edo horretarako Erregistro Zibilak emandako agiria, tutorea izendatzeko ebazpen judiziala, etab.
  • Adingabeari indarrean dagoen NANa eskatuko zaio, edo, atzerritarra bada, legez ezarritako dokumentazioa.

Kontuan hartu behar da:

  • Beti eskatzen da norberaren interesean egon daitekeela, nahiz eta adingabearen azpian egon.
  • 14 urteko espainiarren kasuan, NANen aurkeztu behar da. Aurre egiteko modua ez bada ere, beti solda daiteke.

EZ. Herritarra zuzenean erregistra daiteke Cl@ve sisteman, edozein egoitza-bulegotan, aurrez identifikatuta. Erabiltzaileak sisteman erabilitako identifikazio-baliabideak zorrotz kontrolatuko dituela ziurtatzeko, ez da onartuko aurrez aurreko erregistroa beste pertsona baten izenean egitea.

Cl@ve sisteman, erregistratutako erabiltzailearen telefono-zenbakia funtsezko elementua da, sisteman sartzeko kodeak lortzeko prozesuan erabilitako bigarren kautotze-faktorea esklusiboki izatea bermatzen baitu. Hori dela eta, eta erregistratutako erabiltzaileak bakarrik telefono mugikorrera bidalitako PIN kodeetarako sarbidea duela bermatzeko, NAN/AIZ bakarra lot dakioke mugikor-zenbaki berari.

Se dice así: Informazio eta Komunikazio Teknologien Zuzendaritzaren 2015eko abenduaren 14ko Ebazpenaren I. eranskineko 1.6. puntua

Bestalde, erabiltzaile bati lotutako telefono mugikorraren zenbakia Cl@ve sisteman aldatzea bereziki babestuta dago, eta Internet bidez baino ezin da egin. Dokumentuen egoitza elektronikoa. edo gailu mugikorretarako " Cl@ve PIN" aplikaziotik, NAN-e eta ziurtagiri elektronikoarekin, baita bideo-dei bidez edo Cl@ve erregistro-bulego batean pertsonatuta ere.

Horrela, dokumentazioa eta emandako telefono-zenbakia bat ez datozenean, irudi hau agertuko zaizu:

Asociar un móvil a un DNIE / NIE

Ikono hau ikusten baduzu, horrek esan nahi du egiten ari zaren Administrazio Elektronikoaren kudeaketak Cl@ve erregistroa aurrez aurre edo Internet bidez egin behar dela, NANarekin edo ziurtagiri elektronikoarekin.

Logo de Clave

Cl@ve(e)n baldin bazaude eta behar baduzu, Cl@ve Etengabeko aktibatze-kodea eskura dezakezu. Kode hori ezinbestekoa da Cl@ve Permanentearen pasahitza kudeatzeko eta, ahaztuz gero, berreskuratzeko.

Aurrez aurre, lan-bulego batera.

Oficina bilatzailea

Internet bidez

  1. Sartu Zerga Agentziaren Egoitza Elektronikoko Cl@ve erregistroa kudeatzeko aukeretara, Cl@ve PIN edo ziurtagiri edo NAN elektronikoarekin.
  2. "Bestelako kudeaketak" atalean, hautatu "Etengabe aktibatu behar den bezeroaren kodea birsortu" aukera.
  3. Sakatu “Ados”

Horren ondorioz, pantailan aktibazio-kode berria agertzen da, eta aktibazio-kode berri bat duen dokumentu bat sor daiteke. Kode hori ezinbestekoa da Cl@ve Permanente pasahitza kudeatzeko eta, ahaztuz gero, berreskuratzeko.

Proba zuk zeuk egin

Cl@ve sistemaren ziurtagiri zentralizatua sortu baduzu eta, edozein arrazoirengatik, ezeztatu egin behar dela uste baduzu, egin dezakezu:

Aurrez aurre, lan-bulego batera.

Oficina bilatzailea

Internet bidez

  1. Sartu Zerga Agentziaren Egoitza Elektronikoko Cl@ve erregistroa kudeatzeko aukeretara, Cl@ve PIN edo ziurtagiri edo NAN elektronikoarekin.
  2. Erabilera-unitateakBeste kudeaketa batzuk" hautatu aukera hau: "Cl@ve@ve@ve Ziurtagiria baliogabetzea "
  3. Jarraibideei jarraitu.
Para obtener más información Cl@ve sinadura

Cl@ve sistema erabiltzeko laguntza osagarria behar baduzu, baliabide hauen bidez lor dezakezu:

  • Telefónicak, 060 telefonora deituz.
  • Mezu bat dugu gure artean Arreta-postontzi
  • Harremanetarako
  • Web mapa
  • Lege Oharra
  • Irisgarritasuna
  • Cookie-politika
Europako Batasunak finantzatua, Next Generation funtsak, fitxa berri batean irekitzen da
Berreskuratze, transformazio eta erresilientzia plana, fitxa berri batean irekitzen da
Espainia Digitala 2026, fitxa berri batean irekitzen da

Berreskuratze, Eraldatze eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2014 Cl@ve. Administrazioentzako nortasun elektronikoa. Espainiako Gobernua

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika