accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos

Preguntes freqüents (FAQs)

  • Quantes vegades pots emprar Cl@ve PIN?

    Acordeón de Quantes vegades pots emprar Cl@ve PIN?

    El PIN que reps al telèfon mòbil únicament pot emprar-se una vegada per completar l'accés al sistema.

    A més, hauràs d'emprar el PIN que has rebut abans de 10 minuts, ja que una vegada ha passat aquest temps, si no hi has accedit finalment, caldrà que sol·licitis un PIN nou.

    Recorda que una vegada identificat amb el PIN, pots accedir als serveis que permet Cl@ve fins que et desconnectis de la Seu Electrònica o tanquis el navegador.

  • Amb Cl@ve PIN puc actuar en nom d'altre ciutadà?

    Acordeón de Amb Cl@ve PIN puc actuar en nom d'altre ciutadà?

    Aquest sistema està pensat exclusivament per a persones físiques que actuïn en nom propi.

  • PIN Cl@ve Format: How many characters? May I choose the PIN?

    Acordeón de PIN Cl@ve Format: How many characters? May I choose the PIN?

    El PIN serà de 3 caràcters alfanumèrics de llarg i el genera l'Agència Tributària.

    El PIN que rebràs al telèfon mòbil podrà tenir lletres (exceptuant la enya) i/o dígits (cero, un, vuit i nou exclosos).

    Per exemple, si rep "XOI", els caràcters que haurà d'introduir a la pantalla d'autenticació seran les lletres "ics", "o" i "i".

    El PIN més la clau que aportem al moment de sol·licitar-lo configuren el codi d'accés que permet dur a terme els tràmits per via telemàtica.

     

  • Què he de fer si rebo un PIN de Cl@ve que no he sol·licitat?

    Acordeón de Què he de fer si rebo un PIN de Cl@ve que no he sol·licitat?

    Si per una raó qualsevol rebeu un PIN que no haveu sol·licitat, algú us podria estar intentant suplantar. No us preocupeu, perquè sou els únics que podreu actuar en el vostre nom.

    Si la situació es repeteix, cal que es posi en contacte amb l'Agència Tributària per informar de l'anomalia.

  • Per a més informació podem consultar els vídeos explicatius

    Acordeón de Per a més informació podem consultar els vídeos explicatius

  • No puc resoldre el meu problema i necessito ajuda addicional.

    Acordeón de No puc resoldre el meu problema i necessito ajuda addicional.

    Si necessites ajuda addicional per fer servir el sistema Cl@ve, pots obtenir-la mitjançant aquests recursos:

    • Per telèfon, trucant al número 060

    • Enviant un missatge a la nostra Bústia d'atenció(Abre en nueva ventana) .