• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Govern d'ESPANYA
logo de clave

IDENTITAT ELECTRÒNICA PER A LES ADMINISTRACIONS

Cl@ve Registre Cl@ve mòbil Cl@ve Pin Cl@ve Permanent Cl@ve Signatura
Cl@ve
Registre
Cl@ve mòbil
Cl@ve Pin
Cl@ve Permanent
Cl@ve Signatura
texto

Registre

    • Per Internet amb videoidentificación automàtica
    • A través de internet mediante carta de invitación
    • Per Internet, després de revisió manual de la videoidentificación automàtica
    • A través d'internet amb certificat electrònic o DNIe
    • Presencialment en una Oficina de Registre
  • Modificació de dades
  • Renúncia
  • Preguntes freqüents sobre registre (FAQs)
  1. Inicio
  2. Registre

Preguntes freqüents sobre registre (FAQs)

Sí, és possible registrar-se en Cl@ve amb un número de telèfon estranger.

  1. Escrigui el prefix (no cal afegir el símbol +) i el número de telèfon.
  2. Si es dóna alta amb un número de telèfon estranger, comprovi que pot rebre missatges SMS des d'operadors d'altres països diferents al seu.

Quan es tramiti el Registre d'un menor d'edat, s'haurà d'aportar:

  • Exhibició de la documentació que justifiqui la identificació del pare, mare o tutor legal que realitzi la sol·licitud en nom del menor d'edat.
  • Exhibició de document que justifiqui la pàtria potestat: Llibre de Família o document expedit pel Registre Civil a aquest efecte, resolució judicial de nomenament de tutor, etc.
  • Al menor se li sol·licitarà el seu DNI en vigor, o documentació legalment establerta en cas de ser estranger.

Cal tenir en compte que:

  • En el registre sempre s'exigeix la presència de l'interessat, encara que sigui menor d'edat.
  • En el cas d'espanyols menors de 14 anys, s'ha d'aportar el DNI del menor d'edat que, encara que no és obligatori, sempre pot obtenir-se de manera voluntària.

NO. El ciutadà podrà registrar-se en persona en qualsevol de les oficines de registre autoritzades del sistema Cl@ve prèvia identificació. Per a assegurar l'estricte control per part de l'usuari dels mitjans d'identificació utilitzats en el sistema, no es permetrà que el registre presencial sigui realitzat per una persona en representació d'una altra.

En el sistema Cl@ve el número de telèfon de l'usuari registrat és un element essencial ja que garanteix la possessió en exclusiva del segon factor d'autenticació utilitzat en el procés d'obtenció de codis d'accés al sistema. Per aquest motiu, i per a garantir que només l'usuari registrat té accés als codis PIN enviats al telèfon mòbil, només es pot associar un DNI/NIE a un mateix número de mòbil.

Així s'explica en el punt 1.6 de l'Annex I de la Resolució de 14 de desembre de 2015 de la Direcció de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions

D'altra banda, la modificació del número de telèfon mòbil associat a un usuari en el sistema Cl@ve està especialment protegida i només es pot realitzar per Internet, accedint a la seu electrònica de l'Agència Tributària o des de l'aplicació " Cl@ve PIN" para dispositius mòbils, amb DNI-e, certificat electrònic, també per videollamada o a través de la personació en una oficina de Registre Cl@ve.

D'aquesta manera, quan no coincideix la documentació amb el número de telèfon aportat, se li mostra la següent imatge:

Asociar un móvil a un DNIE / NIE

Si veus aquesta icona, vol dir que la gestió de l'Administració electrònica que estàs realitzant requereix que el Registre en Cl@ve s'hagi realitzat de manera presencial o per Internet amb DNIe o certificat electrònic.

Logo de Clave

Si ja estàs registrat en Cl@ve i el necessites, pots regenerar el Codi d'Activació de Cl@ve Permanent, que és imprescindible per a gestionar la contrasenya de Cl@ve Permanent i recuperar-la en cas d'oblit.

De manera presencial acudint a una oficina de registre

Cercador d'oficines

Per Internet

  1. Accedeix a les opcions de Gestió de Registre Cl@ve de la Seu Electrònica de l'Agència Tributària amb Cl@ve PIN o certificat o DNI electrònic.
  2. En la secció "Altres gestions " selecciona l'opció " Regenerar Codi d'Activació de Cl@ve
  3. Premi “Acceptar"

Com a resultat es mostra per pantalla el seu nou codi d'activació i pot generar un document que inclou un nou codi d'activació que és imprescindible per a gestionar la contrasenya de Cl@ve Permanent i recuperar-la en cas d'oblit.

Prova a fer-ho el teu mateix

Si has generat la teva certficado centralitzat del sistema Cl@ve i, per qualsevol motiu, consideres que és necessari revocar-lo, pots fer-ho:

De manera presencial acudint a una oficina de registre

Cercador d'oficines

Per Internet

  1. Accedeix a les opcions de Gestió de Registre Cl@ve de la Seu Electrònica de l'Agència Tributària amb Cl@ve PIN o certificat o DNI electrònic.
  2. En la secció "Altres gestions" selecciona l'opció "Revocar el certificat de Cl@ve Signatura "
  3. Segueix les instruccions.
Obtingues més informació sobre el Sistema Cl@ve.

Si necessites ajuda addicional per a utilitzar el sistema Cl@ve, pots obtenir-la a través dels següents mitjans:

  • Per telèfon, trucant al telèfon 060.
  • Deixant un missatge en la nostra Bústia d'atenció.
  • Contacto
  • Mapa web
  • Avís Legal
  • Accessibilitat
  • Política de cookies
Finançat per la Unió Europea, fons Next Generation, obre en pestanya nova
Pla de Recuperació Transformació i Resiliència, obre en pestanya nova
Espanya Digital 2026, obre en pestanya nova

Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU

© 2014 Cl@ve. Identitat Electrònica per a les Administracions. Govern d'Espanya

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies