Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD/RD 1112/2018) com, per exemple:
- Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'aquest portal web
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat d'aquest portal web
A través del següent formulari de contacte.
Pot presentar:
- una queixa relativa al compliment dels requisits del RD/RD 1112/2018
- una Sol·licitud d'Informació accessible relativa a:
- continguts que estan exclosos de l'àmbit d'aplicació del RD/RD 1112/2018 segons el que s'estableix per l'article 3, apartat 4.
- continguts que estan exempts del compliment dels requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
En la Sol·licitud d'informació accessible, s'ha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permetin constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legítima.
A través de la Instància Genèrica del Registre Electrònic General, així com de la resta d'opcions recollides en la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les comunicacions, queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i tractades per l'Agència Estatal Administració Digital.