Per al registre en Cl@ve de manera presencial és imprescindible la presència física de la persona que es registrarà, així com que acudisca amb el seu DNI.
Per tant, no cal instar registres en CL@VE mitjançant representació per part d'un tercer o apoderat.
Funcionen com a oficines de registre distribuïdes per tota Espanya la xarxa d'oficines de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de les Entitats Gestores i Serveis Comuns de la Seguretat Social, del Servei Públic d'Ocupació Estatal i la xarxa d'oficines d'Informació i Atenció al Ciutadà de les Delegacions i subdelegacions del Govern. Així mateix, nombroses Comunitats Autònomes i Entitats Locals han habilitat també les seues xarxes d'oficines per a realitzar els processos d'acreditació en cl@ve.
Pots trobar la relació d'Oficines de Registre actualitzada en el buscador del Portal General d'Accés. Marca l'opció ‘Cl@ve’ perquè apareguen les oficines que oferixen este servei. Recorda, així mateix, que moltes oficines requereixen cita prèvia.