Preguntes freqüents (FAQs)
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¿Puedo registrame en Cl@ve con un número de teléfono extranjero?
Acordeón de ¿Puedo registrame en Cl@ve con un número de teléfono extranjero?
Sí, es posible registrarse en Cl@ve con un número de teléfono extranjero.
- Escriba el prefijo (no hay que añadir el símbolo +) y el número de teléfono.
- Si se da alta con un número de teléfono extranjero, compruebe que puede recibir mensajes SMS desde operadores de otros países distintos al suyo.
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Com es registra un menor d'edat
Acordeón de Com es registra un menor d'edat
Quan es tramiti el Registre d'un menor d'edat, haurà d'aportar-se:
- Documentació que justifique la identificació del pare, la mare o el tutor legal que duga a terme la sol·licitud en nom del menor d'edat.
- El document que justifique la pàtria potestat: Llibre de Família o document expedit pel Registre Civil per efecte, resolució judicial de nomenament de tutor, etc.
- Al menor, li serà sol·licitat el DNI en vigor, o documentació legalment establerta en cas de ser estranger.
Cal tindre en compte que:
- Al registre sempre s'exigeix la presència de l'interessat, encara que siga menor d'edat.
- En el cas dels menors de 14 anys, cal aportar-hi el DNI del menor d'edat que, tot i no ser obligatori, sempre pot obtindre-lo de forma voluntària.
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¿Por qué solo se puede asociar un DNI/NIE a un mismo número de móvil?
Acordeón de ¿Por qué solo se puede asociar un DNI/NIE a un mismo número de móvil?
En el sistema Cl@ve el número de teléfono del usuario registrado es un elemento esencial ya que garantiza la posesión en exclusiva del segundo factor de autenticación utilizado en el proceso de obtención de códigos de acceso al sistema. Por este motivo, y para garantizar que sólo el usuario registrado tiene acceso a los códigos PIN enviados al teléfono móvil, sólo se puede asociar un DNI/NIE a un mismo número de móvil.
Así se explica en el punto 1.6 del Anexo I de la Resolución de 14 de diciembre de 2015 de la Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones .
Por otro lado, la modificación del número de teléfono móvil asociado a un usuario en el sistema Cl@ve está especialmente protegida y sólo se puede realizar por Internet, accediendo a la sede electrónica de la Agencia Tributaria o desde la aplicación " Cl@ve PIN" para dispositivos móviles, con DNI-e, certificado electrónico, también por videollamada o a través de la personación en una oficina de Registro Cl@ve.
De esta forma, cuando no coincide la documentación con el número de teléfono aportado, se le muestra la siguiente imagen:
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En quins servicis cal que el Registre Cl@ve es duga a terme de forma presencial, amb DNI-e o amb certificat electrònic?
Acordeón de En quins servicis cal que el Registre Cl@ve es duga a terme de forma presencial, amb DNI-e o amb certificat electrònic?
Aquesta icona indica en quins servicis d'Administració Electrònica cal que el Registre Cl@ve es duga a terme de forma presencial, per Internet amb DNI-e o amb certificat electrònic. Per accedir-hi hauràs de personar-te en una oficina de registre Cl@ve i presentar-hi el DNI o NIE.
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Com regenerar o obtindre un nou Codi d'Activació de Cl@ve Permanent?
Acordeón de Com regenerar o obtindre un nou Codi d'Activació de Cl@ve Permanent?
Si ja estàs registrat en Cl@ve i el necessites, pots regenerar del Codi d'Activació de Cl@ve Permanent.
Pots fer-ho presencialment en una oficina de registre o per Internet amb certificat o DNI electrònics:
- Accedeix a la opció "Registre, renúncia i modificació de dades en Cl@ve amb certificat o DNI electrònic" del Registre Cl@ve de la Seu Electrònica de l'Agència Tributària.
- A la secció "Tràmits disponibles en el Sistema d'identificació i firma, selecciona l'opció "Modificació de dades".
- Marca la casella "Regenerar Codi d'Activació (únicament marcar en cas de necessitat de renovació del codi d'activació".
- Marca la casella "He llegit i acceptat les condicions" i fes clic sobre el botó "Enviar".
Com a resultat es genera un document que inclou un nou codi d'activació que és imprescindible per gestionar la contrasenya de Cl@ve Permanent i recuperar-la en cas d'oblidar-la.
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¿Cómo puedo revocar mi certificado centralizado de Cl@ve Firma?
Acordeón de ¿Cómo puedo revocar mi certificado centralizado de Cl@ve Firma?
Si has generado tu certficado centralizado del sistema Cl@ve y, por cualquier motivo, consideras que es necesario revocarlo, puedes hacerlo:
De forma presencial acudiendo a una oficina de registro
Por internet:
- Accede a las opciones de Gestión de Registro Cl@ve de la Sede Electrónica de la Agencia Tributaria con Cl@ve PIN o certificado o DNI electrónico.
- En la sección "Otras gestiones" selecciona la opción "Revocar el certificado de Cl@ve Firma "
- Sigue las instrucciones.
Obtén más información sobre el Sistema Cl@ve Firma
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No puc resoldre el meu problema i necessite ajuda addicional
Acordeón de No puc resoldre el meu problema i necessite ajuda addicional
Si necessites ajuda addicional per fer servir el sistema Cl@ve, pots obtindre-la mitjançant aquests recursos:
- Per telèfon, trucant al número 060
- Enviant un missatge a la nostra Bústia d'atenció .