Preguntas frecuentes (FAQs)
-
A la pantalla de Cl@ve, per seleccionar el mètode d'identificació, no puc triar totes les opcions. Per què?
Acordeón de A la pantalla de Cl@ve, per seleccionar el mètode d'identificació, no puc triar totes les opcions. Per què?
Depenent de les característiques del servici al qual vols accedir, és possible que algun mètode d'identificació no estiga disponible.
Aquesta situació es produeix a causa del nivell de seguretat que es requereix per a l'accés a aquest servici és superior al que pot proporcionar aquest mètode d'identificació (per exemple, perquè el servici fa servir dades de caràcter personal especialment protegides).
-
Quan utilitze la Cl@ve Permanent, de vegades em demana la clau enviada per SMS i d'altres no. Per què passa això?
Acordeón de Quan utilitze la Cl@ve Permanent, de vegades em demana la clau enviada per SMS i d'altres no. Per què passa això?
El sistema de Cl@ve Permanent té dos modalitats d'ús, la normal i la reforçada.
En el mode d'ús normal, solament és necessari proporcionar l'usuari i la contrasenya.
No obstant això, servicis determinats, pel tipus d'operació i d'informació que empren, necessiten un nivell de seguretat major al que proporciona l'ús normal. En aquest cas, per accedir-hi és necessari fer servir el mode reforçat que, a més d'identificar-s'hi amb l'usuari i la contrasenya, també cal amb la clau rebuda al telèfon.
-
Apareix l'error "No s'ha trobat cap certificat vàlid"
Acordeón de Apareix l'error "No s'ha trobat cap certificat vàlid"
Per poder usar Cl@ve amb un certificat electrònic, és necessari que el certificat en siga un de persona física o d'empleat públic reconegut, inclòs en la "Llista de prestadors de servicis de certificació" (TSL) del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.
-
He oblidat la meua contrasenya en C@ve Permanent. Què puc fer?
Acordeón de He oblidat la meua contrasenya en C@ve Permanent. Què puc fer?
En cas d'oblidar la contrasenya o que quede bloquejada per haver-s'hi superat el nombre màxim de 5 intents fallats, podràs establir una nova contrasenya sempre que hages conservat el codi d'activació. Per poder fer-ho hauràs d'accedir al servici d'oblit de contrasenya i seguir els passos indicats.
Si no has conservat el codi d'activació, pots obtindre-ne un de nou si et registres de nou en Cl@ve.
-
No puc resoldre el meu problema i necessite ajuda addicional.
Acordeón de No puc resoldre el meu problema i necessite ajuda addicional.
Si necesitas ayuda adicional para utilizar el sistema Cl@ve, puedes obtenerla a través de los siguientes medios:
- Por teléfono, llamando al teléfono 060
- Dejando un mensaje en nuestro Buzón de atención .