Para utilizar este servizo pódese acceder desde a aplicación "Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles ou ben desde un computador con cámara, micrófono e altofalantes.
Este servizo só pódese utilizar para actuar en nome propio e non é posible para menores de idade (deberán acudir de forma presencial a unha oficina de Rexistro de Cl@ve).
O horario de atención do servizo de videoasistencia será de luns a xoves (excepto festivos nacionais) de 09:00 a 14:00 e de 15:00 a 18:00 (horario peninsular); venres, de 9:00 a 14:00.
1. Accede á opción “Outras Xestións” - "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por Videollamada" dentro da Sección Cl@ve da Axencia Tributaria.
2. Indica o o DNI / NIE.
En función do tipo de documento pediranse a seguir distintos datos adicionais:
DNI: indica a data de validez ou a de expedición.
DNI permanente (sen período de validez) só é posible utilizar a data de expedición.
NIE: solicitarase o número de soporte que aparece no seu documento.
3. Trámites de Videoasistencia: Realiza unha videollamada de proba e acepta que o dispositivo está configurado para acceder á videoasistencia. Ten en conta que, se esta proba non funciona, o operador non poderache atender.
4. Accede á Sala de Espera do operador que se che asigne que che dará acceso cando chegue a túa quenda. Se decides acceder a este servizo informaráseche do tempo medio de espera nese momento.
5. Accede á Videollamada:
Ten listo o teu DNI ou NIE, que deberás mostrar ao empregado público para identificarche. En caso de utilización do NIE deberás mostrar tamén o teu pasaporte.Tamén deberás ter a man o teléfono que queres utilizar en Cl@ve.
Ten listo o teu DNI ou NIE, que deberás mostrar ao empregado público para identificarche. En caso de utilización do NIE deberás mostrar tamén o teu pasaporte.
Tamén deberás ter a man o teléfono que queres utilizar en Cl@ve.
Para modificar o teu número de teléfono de forma presencial é imprescindible a presenza física da persoa que quere cambiar o seu número nalgunha das oficinas de rexistro, así como que acuda co seu DNI.
Funcionan como oficinas de rexistro distribuídas por toda España a rede de oficinas da Axencia Estatal de Administración Tributaria, das Entidades Xestoras e Servizos Comúns da Seguridade Social, do Servizo Público de Emprego Estatal e a rede de oficinas de Información e Atención ao Cidadán das Delegacións e subdelegacións do Goberno. Así mesmo, numerosas Comunidades Autónomas e Entidades Locais habilitaron tamén as súas redes de oficinas para realizar os procesos da modificación dos datos achegados na acreditación de Cl@ve.
Podes atopar a relación de Oficinas de Rexistro actualizada no buscador do Portal Xeral de Acceso.Marca a opción ‘Cl@ve’ para que aparezan as oficinas que ofrecen este servizo. Lembra, así mesmo, que moitas oficinas requiren cita previa.
Esta opción permite modificar a dirección de correo electrónico que se facilitou no rexistro. Podes realizar esta modificación desde a páxina web da Axencia Tributaria ou desde a aplicación "Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles.
1. Accede á opción “Outras Xestións” - "Modificar o teléfono con certificado ou DNi electrónico" dentro da Sección Cl@ve da Axencia Tributaria.
2. Indica o o DNI / NIE.
En función do tipo de documento pediranse a seguir distintos datos adicionais.
DNI: indica a data de validez ou a de expedición.
DNI permanente (sen período de validez) só é posible utilizar a data de expedición.
NIE: solicitarase o número de soporte que aparece no seu documento.
3. Obtén un novo código Cl@ve PIN e úsao para autenticarche.
A través da web da Axencia Tributaria ou desde a aplicación " Cl@ve PIN" para dispositivos móbiles, podes acceder a outros trámites relacionados co rexistro en Cl@ve como, por exemplo:
Rexenerar Código de Activación de Cl@ve Permanente
Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve con certificado ou DNI electrónico
Revogar o certificado de Cl@ve Firma
Xestionar o meu dispositivo activo coa aplicación móbil Cl@ve PIN