Espainiako Gobernua
Espainiako Gobernua
Espainiako Gobernua
Espainiako Gobernua
Contenido web

Maiz egiten diren galderak (FAQs)

  • Nola erabili Cl@ve iraunkorra?

  • Zer behar dut nire Cl@ve iraunkorraren erabiltzailea aktibatzeko?

  • Nola aukeratu nire pasahitza? Nire pasahitza erregistratzeko eskakizunak

  • Nola erabili nire Cl@ve iraunkorreko erabiltzailea/pasahitza?

  • Zenbat itxaron behar dut SMS bat jasotzeko?

  • SMS mezua jasotzen ez badut, zer egin behar dut?

  • Nire erabiltzailea eta/edo pasahitza ahaztu dut, nola berreskura dezaket?

  • Nire erabiltzailea eta/edo pasahitza aldatu nahi dut, nola egin dezaket?

  • Nire erabiltzailea aktibatzeko, aktibazio-kodea eskatzeaz gain, segurtasun-galdera bat erantzun behar dut. Zergatik?

  • Dagoeneko izena eman dut eta aktibazio-kode bat dut, baina nire erabiltzailea aktibatzen saiatzen naizenean "Erabiltzaile ez erregistratua" motako errorea agertzen zait.

  • Dagoeneko badut Zure Gizarte Segurantza atariak edo Gizarte Segurantzaren Egoitzak emandako erabiltzaile/pasahitz bat. Sar naiteke erabiltzaile/pasahitz horrekin beste administrazioetako zerbitzu elektronikoetara?

  • Erabiltzaile/pasahitzarekin sartzen ari naiz Gizarte Segurantzaren zerbitzu batean (esaterako, Zure Gizarte Segurantza ataria) eta Cl@ve sistemara sartzea eskaini zait. Zer esan nahi du horrek?

  • Orain arte Zure Gizarte Segurantza atarira edo Gizarte Segurantzaren Egoitzako zerbitzu jakin batera sartzen nintzen Gizarte Segurantzaren administrazioak emandako erabiltzaile/pasahitzarekin. Orain Cl@ve logotipoa agertzen zait. Zer esan nahi du horrek?

  • Orain Gizarte Segurantzaren Egoitzako zerbitzu jakinetara sar naiteke Cl@ve iraunkorraren identifikazio-/autentifikazio-zerbitzua erabiliz, baina zergatik ezin naiteke sartu Cl@ve PIN zerbitzua erabiliz?

  • Ezin dut nire arazoa konpondu eta laguntza gehigarria behar dut.