Gobern d'Espanya
Gobern d'Espanya
Gobern d'Espanya
Gobern d'Espanya
Contenido web

Preguntes freqüents (FAQs)

  • Com emprar Cl@ve Permanent?

  • Què necessite per activar l'usuari de Cl@ve Permanent?

  • Com puc escollir la meua contrasenya? Requisits per registrar la contrasenya

  • Com faig servir l'usuari i la contrasenya de Cl@ve Permanent?

  • Quan he d'esperar un SMS?

  • Si no m'arriba el SMS, què he de fer?

  • He oblidat l'usuari i/o contrasenya. Com puc recuperar-los?

  • Vull canviar d'usuari i/o contrasenya. Com puc fer-ho?

  • Per activar l'usuari, a més de sol·licitar-me el codi d'activació, he de contestar una pregunta de seguretat. Per què?

  • Ja m'he registrat i tinc un codi d'activació però, quan intente activar l'usuari, se'm mostra un error del tipus "Usuari no registrat".

  • Ja tinc un usuari/contrasenya facilitat pel portal "Tu Seguridad Social" o per la Seu de la Seguretat Social. Puc accedir amb aquest usuari/contrasenya a servicis electrònics d'altres administracions?

  • Estic accedint amb usuari/contrasenya a un servici de la Seguretat Social (per exemple, al portal "Tu Seguridad Social"), i m'ofereixen incorporar-me a Cl@ve. Això què significa?

  • Fins ara accedia al portal "Tu Seguridad Social" o a determinat servici de la Seu de la Seguretat Social amb un usuari/contrasenya facilitat per l'administració de la Seguretat Social. Ara se'm mostra el logotip de Cl@ve. Això què significa?

  • Ara que puc accedir a determinats servicis de la Seu de la Seguretat Social com el servici d'identificació/autenticació Cl@ve Permanent, per què no hi puc accedir amb el servici Cl@ve PIN?

  • No puc resoldre el meu problema i necessite ajuda addicional.