Introduza a súa procura
accesskey_mod_conten
Barra separa cabecera de cuerpo

Preguntas frecuentes (FAQ)

  • Como utilizar Cl@ve Permanente?

  • Que necesito para activar o meu usuario de Cl@ve Permanente?

  • Como elixo o meu contrasinal? Requisitos para rexistrar o meu contrasinal

  • Como utilizo o meu usuario/contrasinal de Cl@ve Permanente?

  • Cando teño que esperar un SMS?

  • Que teño que facer se non recibo o SMS?

  • Esquecín o meu e/ou contrasinal, como os podo recuperar?

  • Quero cambiar o meu usuario e/ou contrasinal, como podo facelo?

  • Para activar o meu usuario, ademais de solicitarme o código de activación, teño que contestar a unha pregunta de seguridade. Por que?

  • Xa me rexistrei e teño un código de activación, pero ao intentar activar o meu usuario xérase un erro de tipo “Usuario non rexistrado”

  • Xa teño un usuario/contrasinal facilitado polo portal A túa Seguridade Social ou pola Sede da Seguridade Social. Podo acceder con este usuario/contrasinal a servizos electrónicos doutras administracións?

  • Estou a acceder con usuario/contrasinal a un servizo da Seguridade Social (por exemplo, o portal A túa Seguridade Social), e ofréceseme incorporarme a Cl@ve. Que significa isto?

  • Ata agora, accedía ao portal A túa Seguridade Social ou a determinado servizo da Sede da Seguridade Social cun usuario/contrasinal facilitado pola administración da Seguridade Social. Agora, aparece o logotipo de Cl@ve. Que significa isto?

  • Agora que podo acceder a determinados servizos da Sede da Seguridade Social co servizo de identificación/autenticación Cl@ve Permanente, por que non podo acceder co servizo Cl@ve PIN?

  • Non consigo resolver o meu problema e preciso axuda adicional