• Castellano
  • Catalán
  • Gallego
  • Euskera
  • Valenciano
  • Inglés
Gobierno de ESpaña
logo de clave

IDENTIDAD ELECTRÓNICA PARA LAS ADMINISTRACIONES

Cl@ve Erregistroa Cl@ve mugikorra Cl@ve Pin-a Cl@ve Iraunkorra Cl@ve sinadura
Cl@ve
Erregistroa
Cl@ve mugikorra
Cl@ve Pin-a
Cl@ve Iraunkorra
Cl@ve sinadura
texto

Cl@ve mugikorra

  • Zer da Cl@ve Móvil?
  • Cl@ve mugikorra erabiltzea
  • Cl@ve aplikazioa
  • Beste kudeaketa batzuk
  • Ohiko galderak buruz Cl@ve mugikorra (FAQ)
  1. Hasiera
  2. Cl@ve mugikorra

Cl@ve aplikazioa

Cl@ve APPak aukera ematen dio herritarrari egiten ari den izapidean autentifikatzeko, eskaera Cl@ve Móvil-en bidez baieztatuz edo kudeaketa batera sartzeko eskatzen duen Cl@ve PINa jasoz. Hori guztia aplikazio bakar batean.

Cl@ve APPak toki bakar batean biltzen du elektronikoki identifikatzeko aukera, izapide batean autentifikatzeko, dela Cl@ve Móvil-en bidez, dela Administrazio Publikoekiko harremanetan Cl@ve PIN bidez.

Cl@ve aplikazioaren zerbitzuak erabiltzeko, Cl@ve sisteman erregistratuta egon behar duzu.

Hemen deskarga dezakezu aplikazioa: Google Play , Huawei AppGallery, Android sistema eragilerako, eta Apple Store , iOS sistema eragilerako.

Cl@ve PIN aplikazioaren erabiltzaileak

Cl@ve PIN aplikazioaren erabiltzaileei Cl@ve aplikazioaren bertsio berria eguneratuko zaie, eta, aktibatu ondoren, gailuan jasoko dituzte Cl@ve Móvil-ekin autentifikatzeko eskaerak eta Cl@ve PINarekin egin nahi duten kudeaketarako PINa.

Cl@ve-n erregistratutako erabiltzaileak

Aplikazioa lehen aldiz deskargatzen duen Cl@ve helbidean erregistratuta dagoen erabiltzaileak hiru aukera ditu APPa identifikatu eta aktibatzeko: SMS bidez, ziurtagiri elektroniko bidez edo NAN bidez bidalitako aktibazio-kode batekin.

Dagoeneko inportatuta dagoen ziurtagiri bat hauta dezakezu edo ziurtagiri berri bat inporta dezakezu APPan aktibatzeko.

NAN elektronikoaren bidez APPa aktibatzeko, ezinbestekoa da NAN elektronikoa eta Android sistema eragilea eta NFC teknologia dituen gailu mugikorra izatea. Horretarako, txartelera sartzeko zenbakia (CAN) sartu behar duzu, eta NAN elektronikoa gailu mugikorrera hurbildu, irakurketa egiteko.

Cl@ve-n erregistratu gabeko erabiltzaileak

Cl@ve aplikazioan erregistratu gabeko erabiltzaileari hiru aukera eskaintzen dizkio aplikazioak erregistrora sartzeko: ziurtagiri elektronikoarekin, bideo-deiarekin edo helbide fiskalerako gutunarekin.

Nola erregistra naiteke? atalean ikus ditzakezu Cl@ve erregistro-moduak

Gainera, egiten ari zaren izapide administratiboan Cl@ve Móvil-ekin kautotzeaz gain, Cl@ve PINa ere lor dezakezu, kudeaketa batean identifikatzeko.

Cl@ve PINaren eskaera

Cl@ve APPak PINa ematen dizu Cl@ve PINarekin egiten duzun edozein gestiorako:

  1. Sartu egin nahi duzun kudeaketan.
  2. Cl@ve pasabidera bideratuko zaitu; hautatu Cl@ve PIN.
  3. Sartu zure NAN/AIZ eta baliozkotasun-data NANa (edo bidaltze-data, NAN iraunkorra bada) edo AIZaren euskarri-zenbakia.
  4. Sakatu Obtener PIN; PINa erabilgarri egongo da Cl@ve aplikazioan.
  5. Sakatu zure gailu mugikorrera iritsi den oharra edo ireki aplikazioa. Hor agertuko zaizu iraungitze-denbora, eta zure gailu mugikorrean konfiguratuta duzun kautotze-faktorearekin (desblokeatzea) sartu ahal izango zara PINean (patroia, aztarna, etab.). .
  6. Sartu eskuz PINa egin nahi duzun kudeaketan
  • Harremanetarako
  • Web mapa
  • Lege Oharra
  • Irisgarritasuna
  • Cookie-politika
Europako Batasunak finantzatua, Next Generation funtsak, fitxa berri batean irekitzen da
Berreskuratze, transformazio eta erresilientzia plana, fitxa berri batean irekitzen da
Espainia Digitala 2026, fitxa berri batean irekitzen da

Berreskuratze, Eraldatze eta Erresilientzia Plana - Europar Batasunak finantzatua - NextGenerationEU

© 2014 Cl@ve. Administrazioentzako nortasun elektronikoa. Espainiako Gobernua

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika