Què necessito per començar?
Per utilitzar el sistema, únicament necessites haver-hi obtingut la teva credencial electrònica d'identificació prèviament mitjançant algun dels procediments prevists.
Per començar hauràs de registrar-te al sistema, o bé presencialment, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per Internet mitjançant un certificat electrònic reconegut.
Pots obtenir més informació sobre aquest procés a l'apartat de Registre
Quan et registris, t'hi proporcionaran dos tipus de claus d'accés:
- Cl@ve ocasional (Cl@ve PIN ): orientada a accessos esporàdics.
- Cl@ve Permanent : orientada a accessos habituals, i a l'ús de la signatura al núvo l.
Una vegada t'hi hagis registrat i hagis activat aquestes claus d'accés, podràs utilitzar Cl@ve en tots els serveis d'administració electrònica que estiguin integrats amb el sistema. Pots consultar aquests serveis a l'apartat On puc fer-lo servir?
Tingues en compte que, depenent de les característiques del servei, és possible que algun mètode d'identificació no estigui disponible degut a que el nivell de seguretat que es requereix per accedir-hi és superior al que pot proporcionar aquest mètode d'identificació (per exemple, perquè el servei empra dades de caràcter personal especialment protegides).