Introduïsca la seua cerca
accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos

Preguntes freqüents (FAQs)

  • Quantes vegades pots emprar Cl@ve PIN?

    Acordeón de Quantes vegades pots emprar Cl@ve PIN?

    El PIN que reps al telèfon mòbil únicament pot emprar-se una vegada per completar l'accés al sistema.

    A més, hauràs d'emprar el PIN que has rebut abans de 10 minuts, ja que una vegada ha passat aquest temps, si no hi has accedit finalment, caldrà que sol·licites un PIN nou.

    Recorda que una vegada identificat amb el PIN, pots accedir als servicis que permet Cl@ve fins que et desconnectes de la Seu Electrònica o tanques el navegador.

  • Amb Cl@ve PIN puc actuar en nom d'altre ciutadà?

    Acordeón de Amb Cl@ve PIN puc actuar en nom d'altre ciutadà?

    Aquest sistema està pensat exclusivament per a persones físiques que actuen en nom propi.

  • Format Cl@ve PIN: Quants caràcters? Puc escollir jo el PIN?

    Acordeón de Format Cl@ve PIN: Quants caràcters? Puc escollir jo el PIN?

    El PIN serà de 3 caràcters alfanumèrics de llarg i el genera l'Agència Tributària.

    El PIN que rebràs al telèfon mòbil podrà tindre lletres (exceptuant la enya) i/o dígits (cero, un, huit i nou exclosos).

    Per exemple, si rep "XOI", els caràcters que haurà d'introduir en la pantalla d'autenticació seran les lletres "ics", "o" i "i".

    El PIN més la clau que aportem al moment de sol·licitar-lo configuren el codi d'accés que permet dur a terme els tràmits per via telemàtica.

  • Què he de fer si rep un PIN de Cl@ve que no he sol·licitat?

    Acordeón de Què he de fer si rep un PIN de Cl@ve que no he sol·licitat?

    Si per una raó qualsevol rebeu un PIN que no haveu sol·licitat, algú vos podria estar intentant suplantar. No vos preocupeu, perquè sou els únics que podreu actuar en el vostre nom.

    Si la situació es repeteix, cal que es pose en contacte amb l'Agència Tributària per informar de l'anomalia.

  • No puc resoldre el meu problema i necessite ajuda addicional.

    Acordeón de No puc resoldre el meu problema i necessite ajuda addicional.

    Si necessites ajuda addicional per fer servir el sistema Cl@ve, pots obtindre-la mitjançant aquests recursos:

    • Per telèfon, trucant al número 060

    • Enviant un missatge a la nostra Bústia d'atenció(Abre en nueva ventana) .