Introdueixi la seva cerca
accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos

Preguntas frecuentes (FAQs)

  • A la pantalla de Cl@ve, per seleccionar el mètode d'identificació, no puc escollir totes les opcions. Per què?

    Acordeón de A la pantalla de Cl@ve, per seleccionar el mètode d'identificació, no puc escollir totes les opcions. Per què?

    Depenent de les característiques del servei al qual vols accedir, és possible que algun mètode d'identificació no estigui disponible.

    Aquesta situació es produeix a causa del nivell de seguretat que es requereix per a l'accés a aquest servei és superior al que pot proporcionar aquest mètode d'identificació (per exemple, perquè el servei fa servir dades de caràcter personal especialment protegides).

  • Quan utilitzo la Cl@ve Permanent, de vegades em demana la clau enviada per SMS i d'altres no. Per què ocorre això?

    Acordeón de Quan utilitzo la Cl@ve Permanent, de vegades em demana la clau enviada per SMS i d'altres no. Per què ocorre això?

    El sistema de Cl@ve Permanent té dues modalitats d'ús, la normal i la reforçada.

    En el mode d'ús normal, solament és necessari proporcionar l'usuari i la contrasenya

    No obstant això, serveis determinats, pel tipus d'operació i d'informació que empren, necessiten un nivell de seguretat major al que proporciona l'ús normal. En aquest cas, per accedir-hi és necessari fer servir el mode reforçat que, a més d'identificar-s'hi amb l'usuari i la contrasenya, també cal amb la clau rebuda al telèfon..

  • Apareix l'error "No s'ha trobat cap certificat vàlid"

    Acordeón de Apareix l'error "No s'ha trobat cap certificat vàlid"

    Per poder usar Cl@ve amb un certificat electrònic, és necessari que el certificat en sigui un de persona física o d'empleat públic reconegut, inclòs en la "Llista de prestadors de serveis de certificació" (TSL) del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.

  • He oblidat la meva contrasenya en Cl@ve Permanent. Què puc fer?

    Acordeón de He oblidat la meva contrasenya en Cl@ve Permanent. Què puc fer?

    En cas d'oblidar la contrasenya o que quedi bloquejada per haver-s'hi superat el nombre màxim de 5 intents fallats, podràs establir una nova contrasenya sempre que hagis conservat el codi d'activació. Per poder fer-ho hauràs d'accedir al servei d'oblit de contrasenya i seguir els passos indicats

    Si no has conservat el codi d'activació, pots obtenir-ne un de nou si et registres de nou a Cl@ve.

     

  • No puc resoldre el meu problema i necessito ajuda addicional.

    Acordeón de No puc resoldre el meu problema i necessito ajuda addicional.

    Si necessites ajuda addicional per fer servir el sistema Cl@ve, pots obtenir-la mitjançant aquests recursos:

    • Per telèfon, trucant al número 060
    • Enviant un missatge a la nostra Bústia d'atenció .